لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تعرفه مالیاتی بیشتر برای واردات آیفون در آمریکا پرداخت نمی‌کند

اپل تعرفه مالیاتی بیشتر برای واردات آیفون در آمریکا پرداخت نمی‌کند

شرکت اپل برای فروش و واردات آیفون و محصولاتی دیگر نظیر آیپد و مک بوک نیازی به پرداخت تعرفه مالیاتی بیشتر ندارد و از این پس می‌تواند با همان تعرفه گذشته هزینه لازم برای عرضه محصولات خود در خاک آمریکا را بپردازد.

تا پیش از اینجنگ تجاری میان آمریکا و چین باعث شده بود تا تمامی شرکت‌هایی که محصولات خود را در خاک چین تولید می‌کنند برای واردات و عرضه محصولات خود در خاک آمریکا بیست و پنج درصد هزینه بیشتر پرداخت کنند. اما حالا خبرگزاری بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که شرکت اپل به خاطر توافق‌های صورت گرفته میان این دو کشور باعث شده تا شرکت اپل از پرداخت این هزینه مالیاتی جدید معاف شود.

بر این اساس، شرکت اپل نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی ندارد؛ با این حال این شرکت بابت ورود انبوه تلفن‌های هوشمند آیفون در جریان فصل تعطیلات پایان سال 2019 میلادی باید 150 دلار هزینه گمرک را به دولت آمریکا پرداخت کند.

بخشی از قانون افزایش مالیت واردات محصولات شرکت اپل به خاک آمریکا در اوت 2019 میلادی اجرایی شد و این قانون در نوامبر 2019 به طور کامل برای تمامی محصولات تولید شده در خاک چین به اجرا درآمد که همه محصولات اپل به غیر از مک پرو را شامل می‌شد.

اما حالا مشخص شده است که توافق حاصل شده میان دو کشور چین و آمریکا باعث شده تا اپل و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نیازی به پرداخت هزینه‌های بیشتر برای عرضه محصولات خود در خاک آمریکا نداشته باشند و بتوانند به‌صورت مستقیم محصولات خود را با پرداخت مالیات منطقی در خاک آمریکا به فروش برسانند.

گفتنی است که روند تعیین قیمت محصولات اپل در آینده به نتیجه مذاکرات سیاسی میان چین و آمریکا مربوط می‌شود که هنوز از آن خبر در دست نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420