لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قسمت جدید بازی هاف لایف فاقد بخش مالتی پلیر است

قسمت جدید بازی هاف لایف فاقد بخش مالتی پلیر است

شرکت Valve به تازگی فرایند توسعه و آماده سازی بازی جدید هاف لایف با عنوان Half-Life Alyx را به اتمام رسانده است و حالا مشخص شده است که این بازی فاقد بخش مالتی پلیر است.

Valve اعلام کرده که Half-Life Alyx صرفاً یک تجربه جدید از اجرای بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی است و هیچ بخش جدیدی برای مالتی پلیر برای آن در نظر گرفته نشده است. تمامی بخش‌های این بازی به صورت تک نفره و کمپین اجرا می‌شود و یک بازی هیجان انگیز بدون بخش اضافی برای پشتیبانی از مالتی پلیر است.

هاف لایف جدید به احتمال زیاد در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار می‌شود؛ با این حال شرکت Valve تصمیمی به اضافه کردن بخش‌های اضافی به آن ندارد و آن را به عنوان یک بازی یک طرفه و با چالش‌های داخلی مبتنی بر یک داستان هیجان انگیز توسعه و آماده عرضه کرده است.

بر این اساس کاربران پس از خرید، دانلود و نصب این بازی تنها می‌توانند برای مدت زمانی مشخص تمامی دنیا و چالش‌های آن را به‌طور کامل به اتمام برسانند و دیگر نیازی به نصب داشتن آن برای مدت زمان طولانی و اجرای آن در بخش مالتی پلیر نخواهند داشت.

این در حالی است که بسیاری از کاربران توقع داشتند تا هاف لایف جدید، همانند نسخه‌های پیشین آن که اساس و پایه بازی کانتر استرایک به حساب میامد، امکاناتی برای اجرای بازی‌های مختلف به صورت مالتی پلیر و آنلاین را داشته باشد.

این مسئله علاوه بر اینکه باعث کاهش مدت زمان اجرای بازی می‌شود، باعث می‌شود تا احتمال دانلود و نصب غیر قانونی آن نیز توسط برخی از کاربران افزایش یابد و هکرهای مختلف به راحتی بتوانند آن را کرک کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420