لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل امنیتی ارسال تصاویر در توییتر را حل کرد

اپل مشکل امنیتی ارسال تصاویر در توییتر را حل کرد

شرکت اپل مشکلات مربوط به سیستم رمزگذاری تصاویر DMCA را که باعث فاش شدن احتمالی اطلاعات آیفون در توییتر را حل کرده است.

هفته گذشته موسسه امنیتی Siguza اعلام کرد که بررسی انجام شده از تصاویر گرفته شده از آیفون‌ها که در توییتر منتشر شده نشان دهنده آن است شبکه اجتماعی توییتر یک کلید رمزنگاری شده از تصاویر را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند با استفاده مهندسی معکوس توسط هکرها برای اهداف خرابکارانه و نفوذ به اطلاعات انتشار دهنده این تلفن‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

دو روز پس از این ادعای منتشر شده از طرف شرکت امنیتی یاد شده، یک شرکت فعال درزمینهٔ مسائل قانونی از اپل و توییتر خواست تا این کلید رمزنگاری که با عنوان DMCA شناخته می‌شود را از تصاویر منتشر شده در توییتر حذف کند. در این میان و به محض انتشار این درخواست، توییتر تمامی این تصاویر را از پروفایل کاربران حذف کرد و حالا شرکت اپل نیز در پاسخ به این موارد اعلام کرده که دیگر از این سیستم رمزنگاری استفاده نمی‌کند.

کلید رمزنگاری DMCA با عنوان قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال ابزاری است که باعث می‌شود تا تمامی تصاویر گرفته شده از تلفن‌های هوشمند آیفون و دیگر دستگاه‌های هوشمند دیگر، با حفظ هویت انتشار دهنده آن‌ها در پلتفرم‌های مختلف منتشر شود.

در این میان، مشخص شده است که برخی از هکرها به دلیل حفره‌های امنیتی ایجاد شده در آی او اس و شبکه اجتماعی توییتر توانسته‌اند با استفاده از مهندسی معکوس امکان ردیابی و نفوذ به اطلاعات حساس کاربران و دستگاه‌های آن‌ها را پیدا کنند. بر این اساس، شرکت اپل این کلید رمزنگاری را به دلیل حفره‌های امنیتی ایجاد شده حذف کرده است تا در آینده نزدیک راهکاری جدید را برای آن در نظر بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420