لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات مربوط به پاوربیتس 4 در آی او اس 13.3 فاش شد

اطلاعات مربوط به پاوربیتس 4 در آی او اس 13.3 فاش شد

شرکت اپل به تازگی آی او اس 13.3 را آماده عرضه به تمامی کاربران کرده است و حالا در بررسی این نسخه مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم به رونمایی از پاوربیتس 4 در آینده نزدیک دارد.

بررسی‌های یکی از توسعه دهندگان به نام Steve Moser از آی او اس 13.3 نشان دهنده آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا پاوربیتس 4 را به همراه قابلیت پشتیبانی از سیستم فراخوانی دستیار هوشمند سیری آماده عرضه کند.

بر این اساس مشخص شده است که پاوربیتس 4 قرار است مجهز به تراشه هوشمند H1 شود و همانند نسل جدید ایرپادهای بی‌سیم با گفتن عبارت Hey Siri دستیار هوشمند آیفون و آیپد را فراخوانی کند. این هندزفری همانند دیگر هندزفری های هوشمند جدید شرکت اپل می‌تواند کارهای مختلف را از طریق دستورهای صوتی شناسایی کند و آن‌ها را برای کاربر خود اجرا کند.

تا پیش از این شرکت اپل از پاوربیتس پرو به عنوان نسخه کاملاً بی‌سیم هندزفری های بیتس رونمایی کرده بود که قابلیت پشتیبانی از سیری و تراشه H1 در آن وجود داشت. اما حالا پاوربیتس 4 به عنوان یک هندزفری بلوتوثی که بخشی از آن با سیم طراحی شده است همان قابلیت‌ها را به صورت ویژه و منحصر به فرد به کاربران ارائه می‌دهد.

کاربران با فراخوانی سیری می‌توانند با نام بردن نام مخاطب و محتوای ویژه، پیامی را به افراد گوناگون ارسال کنند و این کار دیگر نیازی به استفاده از تلفن هوشمند به صورت مستقیم نخواهد داشت.

گفتنی است که پاوربیتس 4 هنوز به صورت رسمی از طرف اپل رونمایی نشده است؛ با این حال اطلاعات مربوط به این محصول از لحاظ فنی و کاربری در سیستم عامل جدید اپل مشخص نشده است.

پاور بیتس 4 احتمالاً در آینده نزدیک و از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل رونمایی و آماده عرضه به بازار می‌شود و این محصول به‌احتمال زیاد در رنگ‌های مختلف آماده عرضه به بازار خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420