لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت 7.01 پلی استیشن 4 ارائه شد

آپدیت 7.01 پلی استیشن 4 ارائه شد

شرکت سونی به تازگی اقدام به آماده سازی و عرضه آپدیت 7.01 پلی استیشن 4 برای تمامی کاربران این کنسول بازی کرده است.

در این آپدیت جدید سونی توضیح داده است که پس از نصب برخی از مشکلات مربوط به بازدهی و استفاده بهینه از سخت افزارها در زمان اجرای بازی‌های مختلف برطرف میشود. آپدیت 7.01 پلی استیشن 4 با حجم 447.9 مگابایت برای نسخه‌های عادی پلی استیشن 4 آماده عرضه شده است و کاربران از همین حالا می‌توانند به صورت مستقیم و بااتصال به اینترنت آن را برای کنسول خود دانلود و نصب کنند.

آپدیت جدید عرضه شده در حال حاضر باعث بهبود روند کاربری کنسول میشود، علاوه بر این امکان استفاده سریع‌تر از کنسول در بازی‌های آنلاین را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. با این وجود آپدیت 7.01 پلی استیشن 4 به صورت اجباری برای کنسول‌های بازی ارائه شده است و تمامی کاربران پلی استیشن 4 به‌محض اتصال دستگاه به اینترنت با پیام هشدار مربوط به دانلود و نصب آن مواجه خواهند شد.

گفتنی است که این آپدیت را تنها کاربرانی که از نسخه‌های قانونی بازی‌ها استفاده می‌کنند باید نصب کنند. کاربرانی که نسخه‌های غیرمعمول و اکانت‌های کپی شده را روی کنسول خود نصب می‌کنند، نباید به هیچ وجه این آپدیت را روی کنسول خود نصب کنند و همچنین از اتصال کنسول خود به اینترنت خودداری کنند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط کاربران، این آپدیت فریم ویر باعث بهبود و افزایش سرعت اجرای بازی‌های جدید عرضه شده در سال 2019 و در طول یکی دو ماه گذشته میشود که به همین دلیل نصب آن روی کنسول‌های جدید بسیار توصیه میشود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420