لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت زمستانی کلش آف کلنز با حضور دوباره کاراکتر جدید آیس ویزارد منتشر شد

آپدیت زمستانی کلش آف کلنز با حضور دوباره کاراکتر جدید آیس ویزارد منتشر شد

 شرکت سوپر سل به مناسبت فرارسیدن زمستان و تعطیلات پایانی سال 2019 میلادی آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز را آماده عرضه کرده است. در این آپدیت کاراکتر جدید آیس ویزارد به صورت موقت آماده عرضه شده است.

در بخش رویدادهای بازی کلش آف کلنز به همراه آپدیت جدید زمستانی، شرکت سوپر سل به کاربران گفته که 80 جم را به عنوان جایزه برای کسانی که از آیس ویزارد در حملات موفقیت آمیز خود استفاده کنند ارائه می‌دهد. در این حملات باید حداقل 11 آیس ویزارد حضور داشته باشد تا امتیاز مربوطه به حساب کاربری اضافه شود.

گفتنی است که آیس ویزارد به عنوان کاراکتر جدید بازی کلش آف کلنز از لحاظ تاکتیکی شباهت زیادی به ویزارد معمولی دارد با این تفاوت که حملات آن به صورت یخی است و کاربران باید در زمانحمله و استفاده از آن‌ها باید به سوژه مورد حمله خود با استفاده از جادوهای یخی آن دقت کنند.

یکی از خصوصیت‌های آیس ویزارد که از جمله مزیت‌های آن به حساب میاید، میزان جان و توان آن در حمله‌های بازی نسبت به کاراکترهای دیگر است.

گفتنی است که آیس ویزارد تا پیش از این نیز در آپدیت زمستانی سال‌های گذشته به بازی کلش آف کلنز راه یافته بود و حالا برای بار دیگر به این بازی راه پیدا کرده است و کاربران می‌توانند آن را برای حملات خود در ارتش مورد استفاده قرار دهند.

با توجه به جایزه 80 جم و قدرتی که آیس ویزارد در اختیار کاربران قرار می‌دهد، توصیه میشود تا از این کاراکتر برای حملات و دریافت دونیت ها و دفاع از دهکده خود استفاده کنند و در نهایت علاوه بر موفقیت در حملات و موارد دیگر، جایزه 80 جم در نظر گرفته شده را نیز دریافت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420