لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتقال تصاویر بین لایت روم و Photos در آی او اس فراهم شد

انتقال تصاویر بین لایت روم و Photos در آی او اس فراهم شد

شرکت ادوبی در آپدیت جدید دسامبر 2019 خود برای نرم افزار لایت روم اقدام به تغییراتی ویژه در اپلیکیشن‌های مدیریت و ویرایش تصاویر خود کرده است و از آن طریق امکان انتقال تصاویر به صورت مستقیم میان این اپلیکیشن و فوتوز را ارائه داده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از نسخه جدید لایت روم، کاربران از این پس می‌توانند به صورت مستقیم به اپلیکیشن فوتوز در آی او اس و آیپد او اس دسترسی داشته باشند و تصاویر ذخیره شده در گالری اصلی سیستم عامل را به صورت مستقیم به لایت روم انتقال دهند و دیگر نیازی به استفاده از روش‌های غیرمعمول و پیچیده ندارند.

علاوه بر این، خروجی‌های لایت روم همچنان می‌توانند به صورت مستقیم در فوتوز ذخیره شوند و امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهند. کاربران دیگر نیازی به ذخیره تصویر در بخش Camera Roll انتقال آن به گالری ندارند و این مسئله باعث افزایش سرعت کاربری از دستگاه‌های مختلف شده و همچنین باعث میشود تا کاربران بتوانند به صورت بهینه و بهبود یافته و بدون نیاز به پر کردن حجم و ذخیره کپی‌های مختلف از تصاویر آن‌ها را میان لایت روم و بخش‌های دیگر انتقال دهند.

گفتنی است که لایت روم در نسخه جدید خود از میانبرهای سیری نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به صورت صوتی دستورهای مختلف را برای انتقال تصاویر از ذخیره سازی به کش لایت روم انتقال دهند.

گفتنی است که لایت روم از همین حالا از بسیاری فرمت‌های روزمره و پیشرفته نظیر DNG, JPEG, و TIFپشتیبانی می‌کند و دیگر نیازی به تغییر فرمت تصاویر در موارد مختلف نخواهد داشت.

گفتنی است که ادوبی تمامی تغییرات ویژه ارائه شده در نسخه جدید ارائه شده به کاربران را در وبلاگ رسمی خود منتشر کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420