لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل صدای مک بوک 16 اینچ را حل کرد

اپل مشکل صدای مک بوک 16 اینچ را حل کرد

شرکت اپل تنها چند روز پس از انتشار گزارش‌های مربوط به مشکلات صدای ناخواسته اقدام به برطرف کردن آن‌ها در آپدیت‌های جدید کرده است.

اپل برای برخی از کاربران مک او اس کاتالینا 10.15.2 را به‌منظور برطرف سازی مشکل صدای ناخواسته پخش شده از اسپیکر را منتشر کرده است. این نسخه به‌طور کامل برای تمامی کاربران آماده عرضه نشده است و حالا مشخص شده است که برخی از کاربران عضو شبکه اجتماعی Reddit اقدام به انتشار خبرهایی در مورد رفت مشکلات مربوطه کرده‌اند.

تا پیش از این و نزدیک به چند روز پیش برخی از کاربران مک بوک 16 اینچ اعلام کرده بودند که در زمان اجرای نرم افزارهای صوتی و تصویری نظیر VLC، سافاری، کروم، نتفلیکس، یوتیوب، ادوبی پرمیر پرو با مشکلات مربوط به پاپ کردن صدا مواجه میشوند و به صورت ناگهانی این صداها منتشر میشود.

بر این اساس، شرکت اپل با انتشار یک آپدیت جدید برای سیستم عامل مک او اس کاتالینا اقدام به رفع مشکلات مربوطه کرده است و حالا دیگر این صداهای ناخواسته از دستگاه‌ها پخش نمی‌شود.

گفتنی است که این آپدیت به صورت عمومی آماده عرضه نشده است و هنوز بسیاری از کاربران به این نسخه دسترسی ندارند. بر این اساس پیش بینی میشود که در آینده نزدیک شرکت اپل این نسخه را به صورت عمومی آماده عرضه به‌تمامی کاربران کند.

گفتنی است که پس از دانلود و نصب این نسخه جدید، دیگر مشکلات مربوط به پخش صداهای ناخواسته به‌طور کامل برطرف میشود و کاربران می‌توانند همانند گذشته از مک بوک های جدید برای استفاده از نرم افزارهای صوتی و تصویری مختلف استفاده کنند و دیگر محدودیتی درزمینهٔ اجرای نرم افزارهای گوناگون نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت