لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13.3 با پشتیبانی از توکن های فیزیکی منتشر شد

آی او اس 13.3 با پشتیبانی از توکن های فیزیکی منتشر شد

 شرکت اپل پس از مدت‌ها بررسی و تست قابلیت‌های جدید آی او اس 13.3 در نسخه‌های بتا، حالا نسخه نهایی این سیستم عامل را آماده عرضه به‌تمامی کاربران کرده است.

در این نسخه، شرکت اپل قابلیت پشتیبانی از توکن های فیزیکی وابسته به لایتنینگ، یو اس بی تایپ سی و NFC را به کاربران عرضه کرده است. این توکن ها می‌توانند برای دسترسی به ابزارهای امنیتی و احراز هویت ایمن مورد استفاده قرار گیرند. سرویس‌های اینترنتی و آنلاین مختلف نظیر جیمیل، دراپ باکس، توییتر و آوت لوک و فیسبوک امکاناتی مشابه را به کاربران ارائه می‌دهند و حالا شرکت اپل امکان دسترسی به این سیستم‌های امنیتی و توکن های دیجیتالی را به کاربران ارائه داده‌اند.

آی او اس 13.3 همچنین امکاناتی جدید را برای مدیریت موارد مختلف در بخش اسکرین تایم به کاربران ارائه می‌دهد. بر اساس این بخش پشتیبانی، کاربران می‌توانند به صورت مستقیم و ویژه اقدام به مسدود کردن دسترسی‌ها در سرویس‌ها و بخش‌های مختلف سیستم عامل کنند.

اپلیکیشن‌هایی نظیر فیس تایم، آی مسیج و آیکلاود در بخش اسکرین تایم می‌توانند در ساعت مشخص تنظیم شده از طرف کاربران مسدود شوند و دیگر امکان دسترسی به اینترنت را نداشته باشند.

بخش پایانی قابلیت‌های جدید ارائه شده در سیستم عامل آی او اس 13.3 به‌اضافه شدن امکان مدیریت رم در آیفون‌ها و آیپدها باز می‌گردد. آی او اس 13.3 می‌تواند میزان رم در حال مصرف توسط اپلیکیشن‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهد و امکان مدیریت مصرف اپلیکیشن‌های مختلف را داشته باشند.

این نسخه از همین حالا آماده دانلود و نصب در آیفون و آیپد شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Settings > General > Software Update اقدام به دانلود و نصب آی او اس 13.3 و آیپد او اس 13.3 روی دستگاه‌های خود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420