لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پایه چرخ‌دار مک پرو 2019 با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد

پایه چرخ‌دار مک پرو 2019 با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد

شرکت اپل اعلام کرده که پایه چرخ‌دار مک پرو 2019 را با قیمت 400 دلار به کاربران عرضه می‌کند.

اپل در زمان معرفی مک پرو 2019 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال جاری، اعلام کرد که این کامپیوتر قدرتمند با آپشن پایه چرخ‌دار آماده عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند این پایه‌ها را به صورت جداگانه برای مک پرو خود خریداری کنند.

در این میان، شرکت اپل به تازگی مک پرو 2019 را آماده عرضه به بازار کرده است و حالا وب سایت شرکت اپل فاش کرده است که هر کدام از این پایه‌ها با قیمت 100 دلار به فروش می‌رسد. بر این اساس تهیه 4 پایه برای مک پرو 2019 برای کاربران این محصول 400 دلار هزینه خواهد داشت.

باوجود این مسئله می‌توان به این نتیجه رسید که اپل برای تولید و عرضه قدرتمندترین کامپیوتر ورک استیشن خود هیچ محدودیتی را از نظر هزینه در نظر نگرفته و هرگز دستگاه قدرتمند خود را از قابلیت‌های ویژه و طراحی‌های ویژه دریغ نکرده است.

مک پرو 2019 با قیمت پایه 5999 دلار آماده عرضه به بازار شده است و برای خرید نمایشگر اختصاصی آن کاربران باید هزینه قابل توجهی را برای آن پرداخت کنند. نمایشگر XDR اپل که به صورت اختصاصی برای مک پرو و دیگر کامپیوترهای حرفه‌ای مک آماده عرضه شده است؛ دارای قیمت قابل توجه 4999 دلار است و خرید این مجموعه برای انجام کارهای حرفه‌ای هزینه قابل توجهی را برای کاربران در بر خواهد داشت.

بر این اساس اپل برای خرید اکسسوری های این محصول نیز هزینه قابل توجهی را در نظر گرفته است که باعث افزایش قیمت تمام شده و نهایی آن برای کاربران حرفه‌ای آن می‌شود. گفتنی است که مک پرو 2019 به همراه نمایشگر ویژه آن از همین حالا در وب سایت رسمی شرکت اپل آماده پیش فروش شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420