لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی مجیک کیبورد به همراه کیپد و تفاوت‌های آن با کیبوردهای معمولی مک

بررسی مجیک کیبورد به همراه کیپد و تفاوت‌های آن با کیبوردهای معمولی مک

مجیک کیبورد یکی از لوازم جانبی کاربردی و لازم برای استفاده از کامپیوترهای مک است.

کامپیوترهای مک، شامل مک بوک ها و آیمک ها می‌توانند با استفاده از این کیبورد به‌صورت کاربردی‌تر امکان استفاده را برای کاربران داشته باشند.

این کیبورد یک بخش جداگانه برای کیپد اعداد دارد که در کیبورد اورجینال آیمک ها وجود ندارد. بدنه این صفحه کلید تا حدودی کشیده‌تر از کیبوردهای معمول و پیش‌فرض آیمک ها است که این مسئله به حضور دکمه‌های اعداد در بخش سمت راست مربوط است.

این کیبورد به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند و باتری آن از طریق درگاه لایتنینگ تعبیه شده در قسمت بالایی شارژ می‌شود. برای اتصال مجیک کیبورد بی‌سیم اپل به کامپیوترهای مک، کافی است آن را یک بار از طریق کابل لایتنینگ به کامپیوتر متصل کنید. البته این کیبورد می‌تواند از طریق روش‌های دیگر و مراجعه به تنظیمات بلوتوث نیز به کامپیوترهای متصل شود.

این کیبورد در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی طراحی شده است که بر اساس سلیقه می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. گفتنی است که مجیک کیبورد خاکستری به‌صورت پیش‌فرض در آیمک پرو ارائه می‌شود با این حال کاربران دیگر مدل‌های کامپیوترهای مک می‌توانند با توجه به سلیقه خود این کیبورد را با رنگ‌های مختلف خریداری و استفاده کنند.

مجیک کیبورد می‌تواند برای آن دسته از کاربران مک بوک ها که تمایل به استفاده از میز کار دارند نیز مناسب است و می‌توان بااتصال این کیبورد و یک نمایشگر به مک بوک از مک بوک خود همانند یک کامپیوتر رومیزی استفاده کنند.

گفتنی است تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت اپل اِن آی سی اورجینال بوده و شماره سریال آن‌ها در وب سایت Checkcoverage.apple.com قابل بررسی است و می‌توان اصالت آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420