لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین سریال انحصاری اپل نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد

اولین سریال انحصاری اپل نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد

 تنها چند ماه از زمان راه اندازی سرویس اپل تی وی پلاس به همراه محتوای اختصاصی و انحصاری آن گذشته است و حالا یکی از مجموعه‌های این سرویس نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است.

سریال The Morning Show از طریق سرویس اپل تی وی پلاس به صورت انحصاری در حال پخش به صورت جهانی است؛ در حال حاضر شانس دریافت جایزه بهترین سریال درام را در کنار بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام را داشته باشد.

بر اساس گزارش مجله واریتی، جنیفر آنیستون در حال حاضر به خاطر نقش آفرینی در سریال The Morning Show نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک سریال درام شده است و احتمال آن می‌رود که در جریان برگزاری مراسم اهدای این جوایز، به عنوان برنده معرفی شود.

علاوه بر این، The Morning Show در کنار رقیب‌های اصلی خود یعنی Big Little Lies که از طرف سرویس HBO و The Crown که از طرف سرویس نتفلیکس پخش می‌شود نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام شده‌اند.

گفتنی است که هفتاد و هفتمین مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب قرار است در روز پنجم ژانویه 2020 برگزار شود و طی آن برندگان این جوایز معرفی و از آن‌ها تقدیر شود.

علاوه بر این، شرکت اپل به عنوان صاحب امتیاز و پخش کننده اصلی این سریال به انتخاب آن به عنوان نامزد دریافت جایزه یاد شده واکنش نشان داده است و برخی از مدیران و سخنگویان این شرکت با مجله‌های هنری و فناوری در این زمینه مصاحبه کرده‌اند.

سخنگوی شرکت اپل اعلام کرده انتخاب این سریال به عنوان نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب آن هم در اولین تجربه برای عرضه محتوای اختصاصی در سرویس اپل تی وی پلاس یکی از مهم‌ترین اتفاقات مهم برای شرکت اپل به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420