لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش پوشیدنی‌های هوشمند اپل سه برابر شده است

فروش پوشیدنی‌های هوشمند اپل سه برابر شده است

گزارش‌های آماری از میزان فروش و عرضه محصولات اپل نشان می‌دهد که پوشیدنی‌های هوشمند این شرکت در فصل پایانی مالی 2019 سه برابر شده است.

بر اساس گزارش اخیر منتشر شده از موسسه IDC شرکت اپل در بازه سه ماه میانی توانسته آمار فروش سه برابر برای اپل واچ، ایرپاد و سری محصولات بیتس را تجربه کند. بر این اساس، شرکت اپل مهم‌ترین فروشنده محصولات پوشیدنی هوشمند در سراسر جهان و در بازه زمانی یاد شده به حساب میاید.

IDC اعلام کرده که عرضه محصولات جدید نظیر ایرپاد پرو و پاور بیتس پرو باعث شده تا در سه ماهه پایانی 2019 میزان فروش محصولات پوشیدنی هوشمند این شرکت نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد. بر اساس این گزارش، شرکت اپل 29.5 میلیون محصولات پوشیدنی هوشمند را به بازار عرضه کرده است؛ در حالی که در همین بازه و در سال گذشته اپل تنها 10 میلیون واحد از این محصولات را در بازار جهانی به فروش رسانده بود.

اپل تا پیش از این نیز به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات یاد شده به حساب میامد و حالا با افزایش سه برابری فروش این محصولات، اختلاف این شرکت با کمپانی‌های رقیب به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

مهم‌ترین رقیب اپل در زمینه فروش این محصولات کمپانی چینی شیائومی است که با تولید و عرضه دستبندهای هوشمند و ساعت‌های دیجیتالی متصل به تلفن‌های هوشمند توانسته در این بازه 12.4 میلیون واحد محصول را در بازار جهانی به فروش برساند.

پس از شیائومی، شرکت‌های سامسونگ، هواوی و فیت بیت به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفته‌اند و در کنار اپل و شیائومی به عنوان مهم‌ترین نقش آفرینان در زمینه تولید و عرضه محصولات پوشیدنی هوشمند شناخته شده‌اند.

بر اساس گزارش موسسه IDC شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده 35 درصد از سهم بازار جهانی در زمینه فروش محصولات پوشیدنی هوشمند را در اختیار خواهد گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420