لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فعالیت پر رنگ‌تری در CES 2020 خواهد داشت

اپل فعالیت پر رنگ‌تری در CES 2020 خواهد داشت

 کنفرانس CES هر ساله در ژانویه و در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود که شرکت اپل در طول 4 دهه فعالیت خود، حضور کم رنگی در این رویداد داشته است. اما حالا اپل تصمیم گرفته تا در جریان CES 2020 حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

تنها یک ماه تا برگزاری کنفرانس و نمایشگاه CES 2020 باقی مانده است و حالا شرکت اپل اعلام کرده که یکی از مدیران خود را برای حضور در جریان این نمایشگاه می‌فرستد. خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا جین هورواث، مدیر ارشد بخش حریم خصوصی خود را به عنوان نماینده خود به این نمایشگاه بفرستد.

اپل تصمیم دارد تا حضور خود در جریان این نمایشگاه را روی حریم خصوصی و فعالیت‌های اپل در زمینه حفظ اطلاعات کاربران در برابر شرکت‌های تبلیغاتی و دولت‌ها متمرکز کنند. اپل همچنین بیانیه‌ای را در این زمینه منتشر کرده است و اعلام کرده که حریم خصوصی مهم‌ترین و استراتژیک ترین فاکتور در دنیای امروزی برای کاربران ومصرف کنندگان محصولات الکترونیکی به حساب میاید. بر این اساس، نماینده شرکت اپل قرار است در مورد حریم خصوصی به عنوان یکی از حقوق اصلی انسان‌ها توضیحاتی را در جریان این رویداد ارائه دهد.

گفتنی است که اپل به هیچ وجه تمایلی برای رونمایی از محصول جدید در جریان این نمایشگاه ندارد و تنها به توضیحاتی در مورد تلاش‌های خود در سال‌های اخیر برای حفظ حریم خصوصی کاربران بسنده خواهد کرد.

گفتنی است که آخرین حضور رسمی شرکت اپل در جریان نمایشگاه CES به دهه 90 و مشخصاً سال 1992 که در آن زمان نمایشگاه مذکور در شهر شیکاگو برگزار می‌شد بازمی‌گردد. اپل در طول نزدیک به 3 دهه گذشته هیچ فعالیتی در این نمایشگاه نداشته است و تنها سال گذشته بنزهایی را برای تبلیغ شرکت خود در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران را در این نمایشگاه نصب کرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420