لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درگاه لایتنینگ در سال 2021 از آیفون حذف می‌شود

درگاه لایتنینگ در سال 2021 از آیفون حذف می‌شود

شرکت اپل مدت‌ها است که به دنبال ساخت یک تلفن هوشمند کاملاً بدون درگاه و پورت است و حالا یک گزارش جدید حاکی از آن است که این شرکت در سال 2021 درگاه لایتنینگ را از آیفون‌ها حذف می‌کند.

مینگ چی کو پس از انتشار گزارش و پیش بینی خود در مورد تلاش شرکت اپل برای تولید و عرضه پنج تلفن هوشمند جدید در سال 2020 یک پیش بینی دیگر را در مورد تلفن‌های هوشمند این شرکت در سال 2021 منتشر کرده است.

مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل در سال 2021 تمایلی به استفاده از درگاه USB-C ندارد و به‌جای در تلاش است تا به‌طور کامل درگاه لایتنینگ را از تلفن‌های هوشمند خود حذف کند. با این حال او اعلام کرده است که حداقل یک تلفن هوشمند از سری آیفون‌ها قرار است در سال 2021 بدون درگاه و به طول کامل مستقل آماده عرضه به بازار شوند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که شرکت اپل عمر استفاده و کارکرد درگاه لایتنینگ را رو به پایان می‌داند و به همین دلیل در تلاش است تا به‌زودی این درگاه را از تلفن‌های هوشمند خود حذف کند. بر این اساس ممکن است بعضی از مدل‌های 2021 با درگاه ارتباطی دیجیتالی از طریق سیم و همراه با درگاه یو اس بی تایپ سی آماده عرضه به بازار شوند.

با این حال یکی از این مدل‌های تلفن‌های هوشمند و احتمالاً آیفون پرچم‌دار 2021 با طراحی کاملاً متفاوت و مشابه با اپل واچ‌ها آماده عرضه شود. آیفون‌های مدرن از همین حالا نیاز کامل به ارتباط لایتنینگ و درگاه‌های ارتباطی سیمی ندارند؛ کاربران می‌توانند از طریق ارتباط وای فای، ایردراپ و موارد دیگر اطلاعات آیفون‌ها را به دستگاه‌های دیگر انتقال دهند؛ همچنین این تلفن‌های هوشمند از طریق سیستم ارتباط بی‌سیم مبتنی بر استاندارد Qi می‌توانند شارژ شوند. بر این اساس حذف درگاه لایتنینگ از آیفون‌ها در سال 2021 مسئله عجیبی به حساب نمی‌آید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420