لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری آیفون 12 بزرگ‌تر از مدل های پیشین خواهد بود

باتری آیفون 12 بزرگ‌تر از مدل های پیشین خواهد بود

شرکت اپل ممکن است در آینده نزدیک و مشخصاً در تولید آیفون‌های سال 2020 از شیوه‌ای پیچیده و ویژه برای افزایش باتری استفاده کند. بر این اساس تمامی مدل‌های آیفون 12 دارای باتری بزرگ‌تری خواهند بود.

بر اساس گزارش وب سایت خبری کره‌ای The Elec شرکت اپل تصمیم دارد تا از طریق کوچک‌تر کردن برد مداری در دستگاه‌های هوشمند خود شامل آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس اقدام به افزایش حجم باتری تلفن‌های هوشمند خود کند.

این گزارش بر این ادعا است که اطلاعات خود را از یکی از تأمین کننده‌های کره‌ای قطعات آیفون‌ها با عنوان ITM که درزمینهٔ تولید انبوه نیمه هادی‌ها فعالیت می‌کند، دریافت کرده است.

اپل همچنین تصمیم دارد تا برای محافظت از باتری در برابر اتصال کوتاه و قرار گرفتن در کنار برد مداری، تغییراتی ویژه‌ای را در طراحی داخلی این تلفن‌های هوشمند انجام دهد باتری آیفون 12 و نسخه‌های پرو و پرو مکس این تلفن‌های هوشمند امکان محافظت در برابر اورشارژ شدن یا همان شارژ بیش از حد را در کنار اتصال کوتاه خواهند داشت.

تا پیش از این نیز مشخص شده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا به منظور تعبیه سیستم ارتباطی 5G در تلفن‌های هوشمند خود، برد مداری را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. در این گزارش‌ها آمده بود که شرکت اپل در تلاش است تا خازن‌های سرامیکی تعبیه شده در برد مداری را تا 5 برابر کوچک‌تر کند که این مسئله باعث کاهش حجم برد در کنار افزایش فضای آزاد برای تراشه‌های ارتباطی و باتری خواهد شد.

با توجه به اینکه دو منبع خبری متفاوت با دو دلیل مجزا کاهش حجم برد مداری و باتری آیفون 12 را تائید کرده‌اند، می‌توان مطمئن بود که مهم‌ترین تغییراتی که اپل در سال 2020 در تلفن‌های هوشمند خود می‌دهد به طراحی داخلی آن‌ها مربوط خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420