لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نقشه‌های شب از آپدیت جدید کال آف دیوتی حذف شد

نقشه‌های شب  از آپدیت جدید کال آف دیوتی حذف شد

آپدیت جدید بازی کال آف دیوتی به تازگی آماده انتشار به کاربران شده است و حالا بررسی‌های کاربران حاکی از آن است که شرکت اینفینیتی وارد، برخی از نقشه‌های این بازی را دستخوش تغییر کرده است.

در این آپدیت جدید، نقشه‌های شب یا همان Night Maps از بخش Hardcore Modes حذف شده است و کاربران امکان دسترسی به این بخش را ندارند. کاربرانی که این بازی را در حالت مالتی پلیر اجرا می‌کنند دیگر امکان دسترسی به این نقشه‌ها را ندارند و نمی‌توانند از آن برای اجرای بازی به صورت آنلاین و چند نفره استفاده کنند.

حذف این نقشه مهم‌ترین تغییری است که در آپدیت جدید عرضه شده برای بازی کال آف دیتوی ارائه شده است. کاربران در سطح سختی Hardcore امکان استفاده از نقشه‌های شب را ندارند. اینفینیتی وارد با وجود اینکه حذف این نقشه را در لاگ تغییرات عنوان کرده، اما هیچ توضیحی برای آن ارائه نداده است که این مسئله باعث ایجاد نارضایتی در میان بسیاری از کاربران طرفدار کال آف دیتوی و اجرای آن به صورت مالتی پلیر و آنلاین هستند.

البته همه تغییرات آپدیت جدید که به صورت اجباری برای کاربران آماده عرضه شده است، منفی نیستند و بسیاری از قابلیت‌های جدید نیز به آن اضافه شده است. در این به روز رسانی بخش Shoot House 24/7 دوباره به بازی باز گشته است و کاربران دوباره می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

از دیگر تغییراتی که در این آپدیت جدید به کاربران ارائه شده است شامل اضافه شدن داک ها در چرخش نقشه‌ها و در حین مبارزه‌های مختلف و تعدادی از قابلیت‌های جدید در حالت Hardcore به صورت آنلاین و مالتی پلیر است.

گفتنی است که این آپدیت به صورت اجباری برای کاربران آماده عرضه شده است و در صورت تمایل برای اجرای بازی به صورت آنلاین باید آن را پیش از اجرای بازی دریافت کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420