لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پنسل نسل 2 برای کدام یک از آیپدها مناسب است؟

اپل پنسل نسل 2 برای کدام یک از آیپدها مناسب است؟

اپل پنسل یکی از نوآوری‌های ویژه شرکت اپل در طراحی و تولید محصولات جانبی مناسب برای محصولات آیپد است.

این قلم استایلوس علاوه بر افزایش سطح کاربری آیپدها، این دستگاه‌ها را به یک ابزار کاملاً کارآمد برای طراحان و ایده پردازان تبدیل می‌کند.

اپل پنسل نسل 2 که با آیپد پرو نسل 3 سازگار است، می‌تواند از طریق بدنه این آیپدهای جدید به صورت مگنتی شارژ شود و دیگر نیازی به اتصال به درگاه لایتنینگ ندارد.

این قلم همچنین می‌تواند به لطف تپتیک انجین تعبیه شده در بخش پایینی خود برخی از فرمان‌های لازم را به آیپد بفرستد و کاربران صرفاً با یک اشاره انگشت می‌توانند کنترل تمامی بخش‌های یادداشت برداری خود را در اختیار بگیرند.

اپل پنسل نسل 2 یک ابزار کاملاً کارآمد است که باعث می‌شود تا سطح خلاقیت و کاربری از آیپد پرو نسل 3 افزایش پیدا کند و به یک ابزار کاملاً مناسب برای دانشجویان، نویسنده‌ها، مدیران و طراحان برای انجام کارهای خلاقانه و ویژه تبدیل شود.

گفتنی است که در زمان خرید اپل پنسل باید به پشتیبانی آن از آیپدتان توجه داشته باشید. برای مثال، اپل پنسل نسل 2 در حال حاضر با آیپد پروهای نسل 3 به بعد سازگار است و از طریق دیگر اپل پنسل نسل 1 با آیپد پرو نسل 1 و 2 و آیپدهای نسل ششم به بعد سازگار خواهد بود.

بر این اساس توصیه می‌شود تا در زمان خرید این ابزار جانبی توجه ویژه‌ای به مدل و نوع آیپد خود داشته باشید تا در آینده با مشکلات مربوط به عدم سازگاری دستگاه‌ها مواجه نشوید.

گفتنی است اپل پنسل همانند تمامی ابزارهای جانبی تولید شده توسط شرکت اپل با رنگ سفید تولید شده است و در رنگ‌های دیگر آماده عرضه نشده است.

تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی اِن آی سی با تضمین اصالت به فروش می‌رسند و شماره سریال‌های آن‌ها در وب سایت Checkcoverage.apple.com قابل بررسی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373