لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای آی او اس 13.3 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی عرضه شد

چهارمین بتای آی او اس 13.3 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی عرضه شد

شرکت اپل به تازگی چهارمین نسخه بتای سیستم عامل آی او اس 13.3 و آیپد او اس 13.3 را برای کاربران عادی و توسعه دهندگان آماده عرضه کرده است.

کاربرانی که از همین حالا با وارد کردن حساب اپل آیدی خود در بخش تست کنندگان سیستم عامل‌های بتا در وب سایت رسمی اپل عضو شده‌اند، می‌توانند این به روز رسانی جدید را به صورت مستقیم از روی آیفون و آیپد خود دریافت کنند و از آن طریق قابلیت‌ها و تغییرات جدید ارائه شده در این نسخه را مورد بررسی قرار دهند.

از طرف دیگر، توسعه دهندگانی که تا پیش از این اکانت اختصاصی شرکت اپل را خریداری کرده باشند، می‌توانند از همین حالا اقدام به دانلود و نصب این نسخه‌ها به همراه کیت مخصوص توسعه دهندگان آن روی دستگاه‌های در حال کار خود کنند.

در این نسخه، شرکت اپل تغییرات زیادی را درزمینهٔ کنترل حریم خصوصی در دستیار دیجیتالی سیری، ایموجی‌های جدید و بخش کنترل زمان استفاده از اپلیکیشن‌ها با عنوان اسکرین تایم داده است. این نسخه بتا در حقیقت همان قابلیت‌های بتاهای پیشین ارائه شده در نسخه 13.3 را ارائه می‌دهد؛ با این تفاوت که بسیاری از باگ‌های نرم افزاری در آن برطرف شده است.

مهم‌ترین قابلیت اضافه شده در این نسخه از سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس شامل ارائه امکان کنترل زمان دسترسی به سیستم‌های ارتباطی توسط بخش‌های مختلف نرم افزارهای آیفون و آیپد است. کاربران از این طریق و مشخصاً از طریق اسکرین تایم می‌توانند زمانی مشخص را برای قطع دسترسی فیس تایم، بخش تلفن، پیام‌ها و حتی آیکلاود در نظر بگیرند تا دیگر با مشکلات مربوط به مزاحمت تلفن‌های همراه در زمان استراحت مواجه نشوند.

گفتنی است که به کاربران عادی توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل‌ها صبر کنند و فعلاً اقدام به دانلود و نصب این نسخه‌های بتا روی دستگاه‌های خود نکنند؛ چرا که این نسخه‌ها با مشکلات فنی بسیار زیادی مواجه هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420