لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنسول انقلابی پلی استیشن 25 ساله شد

کنسول انقلابی پلی استیشن 25 ساله شد

پلی استیشن کنسول انقلابی شرکت ژاپنی سونی بیست و پنج ساله شد. این کنسول یکی از تحول‌های بزرگ در صنعت عرضه بازی‌های ویدیویی و کنسول‌های خانگی به شمار می‌رود.

سونی بیست و پنج سال پیش در ماه دسامبر از نسل اول کنسول بازی خود رونمایی کرد و تحول ویژه را در صنعت بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری ایجاد کرد. پلی استیشن نسل اول در زمان خود چندین قدم از کنسول‌ها و محصولات همتای خود جلوتر بود و یک قدم رو به جلو در صنعت بازی‌ها به‌حساب میامد. در آن زمان، سگا و نینتندو از مهم‌ترین رقبای شرکت سونی برای عرضه کنسول‌های بازی به‌حساب میامدند که عرضه پلی استیشن، آن هم باقدرت گرافیکی بسیار بالا و طراحی ویژه کنترلر یک محصول ویژه و منحصر به فرد به‌حساب میامد.

پلی استیشن در مدت زمانی کوتاه پس از عرضه توانست رکورد فروش کنسول‌های خانگی را بزند. نسل اول این کنسول بازی، ایده اصلی بیل گیتس و شرکت قدرتمندش یعنی مایکروسافت برای تولید و عرضه سری کنسول‌های ایکس باکس بود که باعث شد تا تنها یک سال پس از عرضه پلی استیشن 2 آماده عرضه به بازار جهانی شود. مایکروسافت از سال 2001 باعرضه سری کنسول‌های بازی ایکس باکس به‌عنوان مهم‌ترین رقیب پلی استیشن محسوب می‌شود.

پلی استیشن نسل اول در دسامبر سال 1994 آماده عرضه به بازار شد از همان زمان با به امروز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مهره‌های نقش آفرین در دنیای بازی‌های ویدیویی عمل کرده است.

پلی استیشن در حالی وارد بیست و پنج سالگی خود می‌شود که شرکت سونی به‌عنوان تولید کننده و صاحب امتیاز نام تجاری این کنسول‌های بازی تصمیم دارد تا در اوایل سال 2020 میلادی نسل پنجم از این کنسول‌های بازی را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420