لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مشکل صدا در برخی از مک بوک های 16 اینچ را حل می‌کند

اپل مشکل صدا در برخی از مک بوک های 16 اینچ را حل می‌کند

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که برخی از مدل‌های مک بوک های 16 اینچ با مشکل صدا مواجه هستند که به زودی راه حل برای برطرف کردن آن‌ها آماده عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش برخی از کاربران، مک بوک های 16 اینچ دارای مشکلی ویژه هستند که طی آن و در زمان روشن بودن دستگاه، صدایی ناگهانی از اسپیکر آن‌ها پخش می‌شود. منبع پخش این صدای «پاپ» مانند توسط کاربران عادی مشخص نشده است.

نقطه مشترک تمامی کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، استفاده از نرم افزارهای اختصاصی شرکت اپل در مک او اس کاتالینا بوده است. صدای پاپ مانند یاد شده زمانی از اسپیکر پخش می‌شود که یکی از نرم افزارهای رسمی شرکت اپل نظیر Cut Pro X, Logic Pro X, QuickTime Player, Music, Movies و برخی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی در زمینه ادیت و ویرایش فایل‌های صوتی و تصویری در حال اجرا بوده‌اند.

بر این اساس شرکت اپل اعلام کرده که ریشه این مشکل نرم افزاری است و با ارسال یک آپدیت فریم ویر می‌تواند این مشکلات را به‌طور کامل برطرف کند.

بر این اساس شرکت اپل از کاربران این سری از کامپیوترهای مک بوک پرو جدید درخواست کرده تا فعلاً از نرم افزارهای ویرایش و پخش فایل‌های صوتی آن‌ها با صدای بلند اسپیکر استفاده نکنند و فعلاً منتظر عرضه نسخه جدید آپدیت‌های نرم افزاری برای رفع این مشکل باشند.

گفتنی است که هنوز بروز مشکلات دائم نرم افزاری بر اساس این مشکل منتشر نشده است، با این حال اپل اعلام کرده که کاربران به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات دائمی فعلاً از استفاده از اسپیکرها با صدای بلند خودداری کنند.

تا پیش از این نیز مک بوک های عرضه شده در اوایل سال 2018 میلادی نیز با مشکل مشابهی مواجه بودند که در زمان استفاده از ادوبی پریمیر اتفاق می‌افتاد و باعث خرابی دائم اسپیکر می‌شد که شرکت ادوبی با ارسال یک آپدیت نرم افزاری این مشکل را به‌طور کامل برطرف کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420