لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل هنوز از تولید آیفون 9 دست نکشیده است!

اپل هنوز از تولید آیفون 9 دست نکشیده است!

در طول دو سال گذشته شایعات زیادی در مورد تلفن هوشمندی با عنوان آیفون 9 مطرح شده بود و این سؤال مهم مطرح شد که چرا اپل هرگز آیفون 9 را آماده معرفی و عرضه به بازار نکرده است. در این میان، یک گزارش جدید نشان از آن دارد که شرکت اپل هنوز تصمیمی برای کنار گذاشتن آیفون 9 به طور کامل ندارد.

در طول دو سال گذشته، شرکت اپل پس از معرفی و عرضه آیفون 8 و 8 پلاس، اقدام به معرفی آیفون X یا همان آیفون 10 کرد و این شرکت هرگز نامی از تلفن هوشمند با نام آیفون 9 به میان نیاورده بود.

با این حال در طول دو ماه گذشته مجموعه شایعاتی که اولین بار توسط مینگ چی کو و پس از آن خبرگزاری‌های دیگر منتشر شد نشان از آن دارد که شرکت اپل تصمیم به معرفی و عرضه آیفون اس ای 2 با ظاهر آیفون 8 و قدرت سخت افزاری آیفون 11 دارد.

ر این میان، خبرگزاری ژاپنی Mac Otakara به‌تازگی طی گزارشی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی آیفون اس ای 2 را با عنوان آیفون 9 آماده معرفی و عرضه به بازار کند. این خبرگزاری در توصیف آیفون 9 تمامی نشانه‌هایی را ارائه داده که تا پیش از این توسط خبرگزاری‌ها و تحلیلگران برای آیفون اس ای 2 منتشر شده بود و تنها تفاوت این خبرها در نحوه نام گذاری این تلفن هوشمند است.

بر اساس ادعای این وب سایت ژاپنی، شرکت اپل تصمیم دارد تا تلفن هوشمند میان رده و البته ارزان قیمت خود را با عنوان آیفون 9 آماده عرضه کند و مدل‌های پیشرفته آیفون‌ها در سال 2020 میلادی با عنوان آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس معرفی می‌شوند.

البته برخی از خبرگزاری‌هایی که کمتر شناخته شده‌اند، در کشور تایوان و چین بر این ادعا هستند که پرچم‌داران تلفن‌های هوشمند اپل در سال 2020 میلادی با عنوان آیفون 11 اس و نسخه پرو و پرو مکس آن آماده عرضه به بازار خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420