لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی داخلی آیفون 12 به خاطر تعبیه 5G فشرده‌تر می‌شود

طراحی داخلی آیفون 12 به خاطر تعبیه 5G فشرده‌تر می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا سیستم ارتباطی 5G را در تلفن‌های هوشمند سال 2020 خود و آنچه در حال حاضر با عنوان آیفون 12 شناخته می‌شود آماده عرضه کند که این مسئله تا به امروز بارها توسط منابع خبری مختلف تائید شده است.

در این میان، شرکت اپل در تلاش است تا برای آماده سازی بسترهای لازم در زمینه تعبیه مودم‌های 5G در آیفون 12 اقدام به فشرده سازی طراحی داخلی این تلفن‌های هوشمند کند. بر این اساس مشخص شده است که اپل برخی از خازن‌های داخلی در برد مداری را کوچک‌تر می‌کند تا از آن طریق بتواند مودم‌های ارتباطی نسل جدید را در دستگاه‌های جدید قرار دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری ژاپنی Nikkei شرکت اپل تصمیم دارد تا از خازن‌های «فوق کوچک» در مدار آیفون 12 استفاده کند. این خازن‌ها از نوع سرامیکی چند لایه است که یک پنجم حجم خازن‌های به کار رفته در نسل پیشین تلفن‌های هوشمند آیفون حجم دارند و فضای کمتری را در داخل بدنه آیفون اشغال می‌کنند.

این خبرگزاری اعلام کرده که باوجود کوچک‌تر شدن خازن‌ها به یک پنجم، قدر ذخیره سازی آن‌ها تا 10 برابر نسبت به گذشته افزایش پیدا خواهد کرد که این مسئله می‌تواند به کاربردی بودن و بهینه‌تر شدن برد مداری آیفون 12 کمک قابل توجهی کند.

هر یک از خازن‌ها بین 025 میلی متر تا 0.125 میلی متر حجم اشغال می‌کنند که این مسئله باعث بهینه سازی مصرف انرژی در برد مداری آیفون‌ها نیز می‌شود. تأمین کننده قطعات یاد شده در دیتا شیت این خازن‌ها نیز افزایش قدرت آن‌ها نسبت به قطعات به کار رفته در دستگاه‌های پیشین را تائید کرده است.

شایعات حاکی از آن است که تأمین کننده این قطعات احتمالاً کمپانی Murata خواهد بود؛ اما این مسئله از طرف خبرگزاری به‌صورت کامل تائید نشده است. گفتنی است که Murata تا پیش از این تجربه همکاری با شرکت هواوی در زمینه تأمین قطعات برد مداری تلفن‌های هوشمند را داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420