لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام عرضه آیفون 12 با سیستم ارتباطی 5G را تائید کرد

کوالکام عرضه آیفون 12 با سیستم ارتباطی 5G را تائید کرد

مدیرعامل کوالکام به تازگی اعلام کرده است که اولویت اصلی این شرکت در همکاری با اپل، ارائه سریع‌ترین قابلیت‌های ارتباطی 5G در آیفون 12 است.

کریستیانو آمون، مدیرعامل بخش محصولات سری اسنپ دراگون در شرکت کوالکام به تازگی در مصاحبه اخیر خود با وب سایت PCMag اعلام کرده که هدف اصلی این شرکت در همکاری با اپل، ارائه سریع‌ترین امکانات ارتباطی مبتنی بر 5G در آیفون‌ها است.

وی در ادامه مصاحبه خود به آغاز دوباره همکاری میان کوالکام و اپل اشاره کرده است و اعلام کرده که این شرکت در تلاش است تا با ارائه سریع‌ترین و قدرتمندترین سیستم‌های ارتباطی 5G در تلفن‌های هوشمند آیفون برای بار دیگر اعتماد شرکت اپل را برای ادامه همکاری‌های آتی به دست آورد.

مدیرعامل شرکت کوالکام تأکید کرده است که ارائه مودم‌های مبتنی بر فرکانس‌های رادیویی، شانس دوباره‌ای است که این شرکت برای همکاری با اپل به دست آورده است و این رشکت در تلاش است تا بهترین و سریع‌ترین تراشه‌های خود را آماده عرضه در نسل بعدی تلفن‌های هوشمند آیفون کند.

مدیرعامل کوالکام همچنین تأکید کرده که شرکت اپل آیفون‌های مبتنی بر نسل پنجم سیستم ارتباط همراه را در پاییز سال آینده آماده عرضه می‌کند.

تا پیش از این نیز، بسیاری از تحلیلگران از جمله مینگ چی کو، خبرگزاری بلومبرگ و جی پی مورگان اطلاعاتی در مورد آیفون‌های 2020 و محصولی که امروزه با عنوان آیفون 12 از آن یاد می‌شود را داده بودند و طی آن اعلام کرده بودند که شرکت اپل در سال 2020 تصمیم دارد تا از سیستم ارتباطی 5G استفاده کند و قابلیت‌های جدیدی را به این تلفن‌های هوشمند اضافه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420