لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اشتراک ماهانه و سالانه اپل کارپلی از اتومبیل‌های بی ام دبلیو حذف شد

اشتراک ماهانه و سالانه اپل کارپلی از اتومبیل‌های بی ام دبلیو حذف شد

بی ام دبلیو از این پس تصمیم دارد تا سرویس اشتراک ماهانه برای ارائه اپل کارپلی را از اتومبیل‌های خودحذف کند. بر این اساس مشتریان اتومبیل‌های این کمپانی برای دسترسی به سرویس اختصاصی اپل نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

یکی از سخنگویان بی ام دبلیو در مصاحبه با وب سایت انگلیسی AutoCar تائید کرده که این شرکت تصمیم دارد تا تمامی خدمات مربوط به ارائه اپل کارپلی را در اتومبیل‌هایی که از آخرین نسخه سیستم پخش استفاده می‌کنند به صورت رایگان ارائه دهد که این مسئله مشخصاً به واکنش‌های منفی نسبت به دریافت اشتراک‌های ماهانه یا سالانه مربوط می‌شود.

بر این اساس، تنها مدل‌هایی که از آخرین نسخه سیستم ارتباطی و پخش ConnectedDrive استفاده نمی‌کنند شامل بی ام دبلیو i3 و i8 می‌شوند که دارندگان آن‌ها همچنان باید هزینه‌ای مشخص را برای دسترسی به کارپلی شرکت اپل پرداخت کنند. با این حال، استفاده کنندگان این مدل اتومبیل‌ها نیز دیگر نیازی به خرید اشتراک ماهانه ندارند و برای دسترسی به این سرویس تنها کافی است اشتراک مادام‌العمر آن‌ها را به صورت یکجا خریداری کنند.

بی ام دبلیو اولین و تنها شرکت سازنده اتومبیل‌های مدرن بود که تا پیش از این بابت ارائه خدمات اپل کارپلی از کاربران هزینه اشتراک ماهانه و سالانه دریافت می‌کرد. اما به دلیل بازخوردهای منفی مدیران این شرکت از ادامه دریافت هزینه اشتراک از مشتریان خودداری کرده‌اند.

گفتنی است که تا پیش از این دارندگان خودروهای بی ام دبلیو باید سالانه 80 دلار برای دریافت سرویس کارپلی در سیستم پخش اتومبیلخود پرداخت می‌کردند که حالا این روند متوقف شده است و کاربران می‌توانند به صورت رایگان به این سرویس دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373