لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در دسامبر 2019 منتشر شد

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در دسامبر 2019 منتشر شد

شرکت سونی پس از عرضه تخفیف‌های ویژه بلک فرایدی و دوشنبه سایبری 2019 حالا خود را برای عرضه بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در دسامبر 2019 آماده کرده است.

سونی طبق معمول هر ماه 2 بازی را به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن پلاس آماده عرضه کرده است و کاربرانی که این اکانت را برای کنسول بازی خود خریداری کرده باشند می‌توانند اقدام به دانلود و نصب این بازی‌ها به صورت رایگان کنند.

کاربران می‌توانند در مدت زمانی که سونی برای عرضه این بازی‌ها به صورت رایگان تعیین کرده از آن‌ها استفاده کنند و در صورت پایان یافتن مهلت آن‌ها یا شارژ پلی استیشن پلاس دیگر امکان دسترسی به این بازی‌ها را نخواهند داشت.

این دو بازی شامل تایتان فال 2 و Monster Energy Supercross می‌شوند تا از سه دسامبر، یعنی دیروز تا ششم ژانویه 2020 به صورت رایگان به کاربران عضو سرویس پلی استیشن پلاس عرضه می‌شوند.

برای دسترسی به این بازی‌ها می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس مدت دار، به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه کنید و پس از آن تا تاریخ ششم ژانویه به این بازی‌ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، باید در نظر داشته باشید که پس از پایان یافتن مهلت استفاده از این سرویس‌ها کاربران می‌توانند به بازی‌های دیگری دسترسی داشته باشند. سونی به صورت ماهانه تعدادی از بازی‌ها را به صورت رایگان و برای مدتی مشخص آماده عرضه می‌کند.

بر این اساس بسیاری از کاربران تصمیم به خرید اشتراک یک ساله پلی استیشن پلاس می‌گیرند تا از آن طریق به صورت دائم بازی‌های مختلفی را برای اجرا در کنسول خود داشته باشند.

لیست بازی‌های ارائه شده برای این سرویس در دسامبر 2019 و ژانویه 2020 به شرح زیر است:

Available December 3 – January 6

1.Titanfall 2

2.Monster Energy Supercross 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420