لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لری پیج و سرگی برین مدیریت گوگل و آلفابت را واگذار کردند

لری پیج و سرگی برین مدیریت گوگل و آلفابت را واگذار کردند

 لری پیج و سرگی برین، دو بنیان گذار اصلی شرکت گوگل به تازگی مدیریت این شرکت و کمپانی مادر آن، یعنی آلفابت را واگذار کرده‌اند.

بر این اساس ساندر پیچای که تا پیش از این به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت گوگل فعالیت می‌کرد، کنترل شرکت اصلی گوگل، یعنی آلفابت را نیز بر عهده گرفته است. مدیریت ساندر پیچای بر آلفابت شب گذشته در بلاگ رسمی و عمومی شرکت گوگل اعلام شده است و مشخص شده که لری پیج و سرگی برین همچنان به عنوان کارکنان و سهام داران آلفابت فعالیت می‌کنند با این حال دیگر مدیریت این شرکت را بر عهده ندارند.

در این بیانیه، آمده است که با توجه به وضعیت مناسب و پایدار آلفابت، دیگر زمان مناسب برای واگذاری مدیریت این شرکت به ساختار جدید مدیریت فرا رسیده است و پیج و برین اعلام کرده‌اند که بهترین راه برای ادامه فعالیت این شرکت واگذاری مدیریت آن است.

لری پیج و سرگی برین همچنین در بیانیه خود اعلام کرده‌اند که به طور کامل به ساندر پیچای اعتماد دارند و او را فردی شایسته برای مدیریت آلفابت می‌شناسند. واگذاری مدیریت آلفابت همچنین از طریق یک ایمیل به اطلاع تمامی کارکنان این شرکت نیز رسیده است و مشخص شده که از این پس ساندر پیچای مسئول تمامی بخش‌های مدیریت در کمپانی آلفابت و گوگل است.

تا پیش از این و مشخصاً از سال 2015 سرگی برین و لری پیج فعالیت خود را در شرکت آلفابت و گوگل کاهش داده بودند و معمولاً به عنوان سرمایه داران این دو شرکت در محافل عمومی حضور پیدا می‌کردند و حتی در کنفرانس‌های سالانه I/O که برای توسعه دهندگان برگزار می‌شد نیز حضور کم رنگ‌تری داشتند.

با توجه به این موضوع باید منتظر بود و دید که گوگل و آلفابت تحت مدیریت ساندر پیچای چگونه به فعالیت‌های خود در دنیای فناوری می‌پردازد و چه اتفاقاتی در انتظار گوگل، سرویس‌های آنلاین و محصولات الکترونیکی اخیر این شرکت خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420