لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یوتیوب به استریمرها اجازه نشان دادن خشونت بیشتر را می‌دهد

یوتیوب به استریمرها اجازه نشان دادن خشونت بیشتر را می‌دهد

 یوتیوب به تازگی قوانین و سیاست‌های خود را به روز رسانی کرده است و طی آن اعلام کرده که از این پس سازندگان ویدیوها و استریمر بازی‌ها امکان نمایش خشونت بیشتری را خواهند داشت.

بر این اساس استریمرهای فعال در سرویس یوتیوب به لطف این قانون جدید محدودیت‌های کمتری برای نمایش محتوای خشونت آمیز دارند و می‌توانند بازی‌های بیشتری را به صورت آنلاین استریم کنند. یوتیوب اعلام کرده که از این پس برای پخش این محتوای خشن‌تر محدودیت سنی در نظر می‌گیرد. بر این اساس کاربران برای مشاهده این محتوا باید ابتدا در وب سایت یوتیوب لاگین کرده و پس از آن بر اساس رده بندی سن خود امکان مشاهده این محتوا را دارند.

این قانون جدید باعث می‌شود تا کاربران بتوانند محتوای بیشتری را نسبت به کانال‌های مشابه نظیر Twitch و میکسر مشاهده کنند و امکانات بیشتری برای بررسی و تماشای استریم بازی‌های بیشتر داشته باشند.

تا پیش از این، Twitch و میکس برخی از محتوای مخصوص را با رده بندی سنی آماده انتشار کرده بودند. اما بیشتر آن‌ها محدودیت بسیار زیادی برای نمایش محتوای خشن داشتند. سیاست این پلتفرم‌های استریم جذب بیشتر نوجوانان برای استریم بازی‌های مختلف است و به همین دلیل محدودیت بسیار زیادی را برای انتشار محتوای خشن در بازی‌هایی نظیر مورتال کمبت در نظر گرفته‌اند.

در این میان، وب سایت یوتیوب در تلاش است تا با ارائه این محدودیت‌های سنی به تمامی کاربران امکان تماشای محتوای مناسب و جذاب را بدهد. بر این اساس کاربران بزرگ سال می‌توانند در این سرویس دیجیتالی محتوای خشن‌تری را نسبت به نوجوانان مشاهده کنند.

یوتیوب تصمیم دارد تا با کاهش محدودیت‌ها پلتفرم‌های دیگر استریم بازی‌ها را کنار بزند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373