لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلیپ اکشن جدید اپل با دوربین آیفون 11 پرو فیلم برداری شده است!

کلیپ اکشن جدید اپل با دوربین آیفون 11 پرو فیلم برداری شده است!

شرکت اپل به تازگی با همکاری یکی از کارگردانان سرشناس هالیوودی، یک کلیپ اکشن از مجموعه Shot on iPhone را منتشر کرده است که قدرت دوربین آیفون 11 پرو برای فیلم برداری را نشان می‌دهد.

در این کلیپ تبلیغاتی که با عنوان «جنگ برف» یا «برف بازی» (Snowbrawl) نام‌گذاری شده، اپل قدرت دوربین آیفون 11 پرو را به رخ طرفداران و کاربران محصولات خود کشانده است. کارگردان این ویدیوی تبلیغاتی، دیوید لیچ است که ساخت فیلم‌های اکشن و سرشناسی نظیر بلوند اتمی، ددپول 2 و قسمت جدید فیلم سریع و خشمگین با عنوان هابز و شاو را در کارنامه خود دارد.

جذابیت این ویدیوی تبلیغاتی بیشتر بر پایه ژانر اکشن آن بوده است که در عین هیجان خیر کننده خود، هیچ خشونتی را در خود جای نداده است. در این کلیپ، چند نوجوان بر سر به دست آوردن یک خرس عروسکی با یک دیگر رقابت می‌کنند و به سمت یکدیگر گلوله‌های برفی را پرتاب می‌کنند.

اپل با انتشار این ویدیوی یک دقیقه و سی ثانیه‌ای، نشان داده که حتی یک کارگردان حرفه‌ای نیز می‌تواند با استفاده از آیفون 11 پرو یک فیلم اکشن و جذاب را تولید کند. البته در کنار آیفون 11 پرو مکس، برای ساخت این ویدیوی تبلیغاتی از ابزارهای مختلف برای نگه داری گوشی و ثبت تصاویر در لحظات ویژه نیز استفاده شده است تا جلوه‌های بصری به صورت بهتر و قابل درک تر ایجاد شوند.

تم سفید رنگ و لوکیشن سفید پوش از برف‌ها در این ویدیو نیز یادآور کریسمس و آغاز سال میلادی جدید است و به همین دلیل اپل از این موضوع برای ساخت ویدیوی تبلیغاتی و اکشن خود استفاده کرده است.

تماشای این ویدیو به‌راحتی نشان می‌دهد که وجود لنزهای سه‌گانه تله فوتو، واید و الترا واید از آیفون 11 پرو و دوربین آن یک ابزار کاملاً کارآمد برای ثبت ویژه لحظات ساخته است که حتی افراد حرفه‌ای نیز می‌توانند به آن اطمینان کامل داشته باشند. 

Your browser does not support the video tag.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420