لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب آیفون 11 پرو مکس با قابلیت محافظت از لنز دوربین برند نیلکین

قاب آیفون 11 پرو مکس با قابلیت محافظت از لنز دوربین برند نیلکین

 تلفن‌های هوشمند آیفون به لطف طراحی ویژه و محبوبیت بسیار بالای خود قاب‌های متنوع و متعددی دارند. در این میان، برند نیلکین با نوآوری ویژه خود یک قاب جدید با قابلیت محافظت از لنز دوربین را برای آیفون 11 پرو مکس تولید کرده است.

قاب آیفون 11 پرو مکس با قابلیت محافظت از لنز دوربین برند نیلکین، یک محصول کاربردی است که علاوه بر محافظت از بدنه تلفن هوشمند شما، از لنز دوربین آن نیز محافظت می‌کند. در قسمت پشتی این قاب، یک محافظ مربعی شکل برای محافظت از دوربین قرار گرفته است که به صورت کشویی جابجا می‌شود.

دوربین، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و قطعات آیفون‌ها به حساب میاید که اپل در طراحی و ساخت آن دقت زیادی به کار می‌برد تا بتواند کیفیت تصاویر این تلفن‌های هوشمند را هم سطح دوربین‌های حرفه‌ای و ویژه ایجاد کند. در این میان، استفاده از این قاب جدید نیلکین می‌تواند به‌طور کامل از تمامی لنزها و بخش‌های دوربین محافظت کند تا با خیال راحت از تلفن هوشمند دوست داشتنی و گران بهای خود محافظت کنید.

این محافظ دوربین علاوه بر محافظت در لنز دوربین در برابر خط و خش به‌سادگی می‌تواند از حریم خصوصی شما نیز در برابر خطرات احتمالی نرم افزارهای مختلف محافظت کند. برای کاربردی بودن این قاب برای محافظت از حریم خصوصی، کافی است بدانید که در نوامبر 2019 مشخص شد که اپلیکیشن فیس بوک بدون درخواست کاربران اطلاعات دوربین را بدون اجازه کاربران دریافت می‌کرد که مدتی کوتاه پس از فاش شدن این مسئله آن را برطرف کرد. البته باید در نظر داشته باشید که همچنان ممکن است برخی از اپلیکیشن‌ها بدون درخواست شما اطلاعات دوربین شما را دریافت کنند. استفاده از این قاب کاربردی می‌تواند به شما امکان مقابله با فعالیت‌های ناخواسته دوربین را بدهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373