لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آداپتور فست شارژ MCDODO | راهکاری مقرون به صرفه برای شارژ سریع آیفون

آداپتور فست شارژ MCDODO | راهکاری مقرون به صرفه برای شارژ سریع آیفون

 لوازم جانبی مک دودو از جمله با کیفیت‌ترین محصولاتی است که برای دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل عرضه شده‌اند. در این میان، آداپتور فست شارژ MCDODO یک راهکار مقرون به صرفه برای شارژ سریع تلفن‌های هوشمند آیفون و دیگر دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این سیستم شارژ به حساب میاید.

این آداپتور هوشمند، به صورت مستقیم به پریز برق متصل می‌شود و با توان 18 وات دستگاه‌های مختلف را شارژ می‌کند. خروجی دوگانه این آداپتور شامل یک درگاه USB-A و یک پورت USB-C می‌شوند که برای استفاده از آیفون‌های جدید دارای سیستم فست شارژ و آیپد پرو مناسب است.

عرضه دو درگاه متفاوت باعث شده تا توانایی این دستگاه برای شارژ دستگاه‌های مختلف با کمترین محدودیت را همراه داشته باشد. این شارژر می‌تواند به آیپد پرو نسل 3 با همان کابل اورجینال ارائه شده در بسته بندی آیپد متصل شود و در عین حال محدودیتی برای استفاده از آیفون‌های X، XS، XS Max و آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس ایجاد نمی‌کند.

آداپتور فست شارژ مک دودو با توانی پایدار و بدون نوسان امکان شارژ دستگاه‌های مختلف را ایجاد می‌کند که این مسئله باعث می‌شود تا استفاده طولانی مدت از آن روی دستگاه‌های مختلف تأثیر منفی نگذارد و کاربران بتوانند به صورت سریع و بهینه اقدام به استفاده از آن برای شارژ دستگاه‌های مختلف کنند.

علاوه بر این، استفاده از این آداپتور برای دستگاه‌هایی که از سیستم شارژ سریع یا همان فست شارژ پشتیبانی نمی‌کنند توصیه نمی‌شود. اما کاربران دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این قابلیت می‌توانند به صورت بهینه و از آن برای شارژ سریع دستگاه‌های مختلف خود استفاده کنند و هیچ تأثیری روی دستگاه‌های مختلف آن‌ها ایجاد نخواهد کرد.

این آداپتور کاربردی را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی اِن آی سی به صورت آنلاین خریداری کنید و آن را مقابل درب منزل خود دریافت کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420