لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی برند لوازم جانبی MCDODO

معرفی برند لوازم جانبی MCDODO

 استفاده از لوازم جانبی خوب، کارآمد و مناسب همیشه بخش مهمی از رندگی مدرن وابسته به تلفن‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های دیجیتالی است. در این میان، برند لوازم جانبی MCDODO با تولید کابل‌ها و دیگر لوازم جانبی مناسب، باعث شده تا استفاده مداوم و روزمره از دستگاه‌های دیجیتالی به طرز قابل توجهی آسان و لذت بخش تر شود.

محصولات برند MCDODO شامل آداپتور شارژر، پاور بانک و کابل‌های شارژ مختلف می‌شود که با نوآوری و قابلیت‌های ویژه‌ای آماده عرضه به بازار شده‌اند. 

کابل‌های شارژ و اتصال به کامپیوتر MCDODO

کابل‌های شارژ و اتصال دستگاه‌های همراه به کامپیوتر بخش عظیمی از محصولات برند MCDODO را تشکیل می‌دهند. این محصولات شامل کابل‌های لایتنینگ به USB، کابل تبدیل USB-C به USB و کابل‌های چند کاره مختلف می‌شوند که هر کدام از آن‌ها بسته به نیاز کاربران قابلیت‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهند.

از محبوب‌ترین کابل‌های ارائه شده توسط MCDODO می‌توان به کابل شارژ لایتنینگ، کابل شارژ لایتنینگ L شکل برای استفاده همراه با استند، کابل اتصال به کنترل پهپاد و هلی شات در کنار کابل شارژ لایتنینگ با اتصال سریع مگنتی می‌شوند. تمامی این محصولات برای استفاده همراه با تلفن‌های هوشمند آیفون و تبلت های آیپد به حساب میاید. 

آداپتورهای شارژ MCDODO

  نوآوری این برند در تولید شارژرهای مختلف امکاناتی بی‌نظیر را با قیمتی بسیار پایین در اختیار کاربران قرار داده است. آداپتورهای شارژ MCDODO شامل آداپتورهای چند کاره با پشتیبانی از فست شارژ می‌شوند که یک یا چند درگاه مناسب برای شارژ را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر تمایل به استفاده از قابلیت فست شارژ در تلفن‌های هوشمند خود را دارید، این آداپتورها می‌توانند بهترین گزینه برای شما به حساب آیند.

محصولات این برند را میتوانید از اپل اِن آی سی خریداری کنند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373