لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تخفیف‌های دوشنبه سایبری محصولات اپل در وب سایت رسمی این شرکت آغاز شد

تخفیف‌های دوشنبه سایبری محصولات اپل در وب سایت رسمی این شرکت آغاز شد

 شرکت اپل پس از پایان یافتن بلک فرایدی، فروش ویژه دیگری را به مناسبت دوشنبه سایبری آغاز کرده است و برخی از محصولات خود را با قیمت‌های پایین‌تر از ارزش واقعی آماده عرضه کرده است.

در جریان دوشنبه سایبری فروشگاه اینترنتی رسمی اپل، بیشتر تمرکز تخفیف‌ها روی سری کامپیوترهای مک بوده است و اپل روی آیفون و آیپدها تخفیف قابل توجهی در نظر نگرفته است. این در حالی است که اپل تا پیش از این و مشخصاً در جریان بلک فرایدی فروش ویژه‌ای برای عرضه آیفون، آیپد و دیگر محصولات همراه خود در نظر گرفته بود.

تخفیف‌های ویژه کامپیوترهای مک در فروشگاه رسمی اپل معمول بین 200 تا 400 دلار است و کاربران می‌توانند این محصولات را با قیمتی نسبتاً پایین‌تر نسبت به روزهای عادی خریداری کنند. گفتنی است که شرکت اپل اعلام کرده که پس از خرید این محصولات در جریان دوشنبه سایبری، ممکن است تا چند روز یا چند هفته پس از ثبت سفارش محصولات را به کاربران تحویل دهد.

لازم به ذکر است که فروش‌های ویژه دوشنبه سایبری در برخی از کشورهای جهان اجرا شده است و کاربران در کشورهای دیگر امکان دسترسی به آن را ندارند. علاوه بر این، فروش ویژه یاد شده تنها از طریق فروشگاه آنلاین رسمی اپل در وب سایت Apple.com موجود است و به همین دلیل کاربرانی که امکان خرید از طریق کارت‌های بانکی کشورهای پشتیبانی شده و کارت‌های پرداخت بین‌المللی را دارند می‌توانند این محصولات را خریداری کنند.

محصولات شرکت اپل علاوه بر وب سایت رسمی این کمپانی در فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی نظیر آمازون نیز با قیمت‌های بسیار ویژه و منحصر به فرد آماده عرضه شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373