لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال بزرگ‌تر کردن اندازه آیفون‌ها است

اپل به دنبال بزرگ‌تر کردن اندازه آیفون‌ها است

سال 2018 بود که اپل با معرفی آیفون XS Max در سایز 6.5 اینچی یک سنت شکنی بزرگ را در خط تولید تلفن‌های هوشمند خود اعمال کرد و حالا مشخص شده که این شرکت قصد دارد تا گامی فراتر درزمینهٔ بزرگ‌تر کردن اندازه آیفون‌ها بردارد.

گزارش‌هایی که در طول روزهای گذشته منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون 12 پرو مکس را با سایز 6.7 اینچ یعنی 0.2 اینچ بزرگ‌تر از بزرگ‌ترین آیفون عرضه شده در سال‌های 2018 و 2019 آماده عرضه کند. در حقیقت پرچم‌دار آیفون‌های سال 2020 بزرگ‌ترین تلفن هوشمندی است که اپل تا به امروز تولید و آماده عرضه به بازار کرده است و در نوع خود یک سنت شکنی مهم به‌حساب میاید.

حال سؤال اصلی این است که اپل برای بزرگ‌تر کردن اندازه نمایشگرها تا کجا پیش خواهد رفت و آیا این شرکت هر سال تصمیم به افزایش چند دهم اینچی نمایشگر این تلفن‌های هوشمند دارد؟

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این روند به‌زودی متوقف می‌شود و اپل تا حدی مشخص می‌تواند نمایشگر آیفون‌ها را بزرگ بسازد. وب سایت Digital Trends اعلام کرده که افزایش دستگاه‌های هوشمند با نمایشگر مالتی تاچ به بیش از 7 اینچ، معمولاً در دنیای فناوری به عنوان تبلت های کوچک محسوب می‌شوند و دیگر این محصولات را نمی‌توان یک تلفن هوشمند در نظر گرفت.

هر چند که اپل در سال‌های گذشته با ساخت آیپد مینی در سایز 7.9 اینچ کوچک‌ترین تبلت خود را آماده عرضه به بازار کرده است. این وب سایت در بررسی‌های تحلیلی خود اعلام کرده که اپل نهایتاً می‌تواند تا سایز 6.9 اینچ نمایشگر آیفون‌ها را افزایش دهد.

افزایش سایز نمایشگرهای آیفون آن هم در رده 5 و 6 اینچ یکی از سنت شکنی‌های اپل در طول دهه گذشته به‌حساب میاید که حتی استیو جابز با ایده آن مخالف بود. جابز بر این باور بود که تلفن هوشمند باید در سایز 4 اینچ تولید شود تا تمامی افراد با اندازه دست مختلف بتوانند با استفاده از یک دست به صورت سریع از آن استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420