لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه ایرپاد پرو اصل با ایرپاد تقلبی 95 دلاری

مقایسه ایرپاد پرو اصل با ایرپاد تقلبی 95 دلاری

اپل به تازگی از ایرپاد پرو رونمایی کرده است و حالا برخی از شرکت‌های تولید کننده محصولات تقلبی، ایرپاد تقلبی و طرح آن را تولید و آماده عرضه به بازار کرده‌اند.

وب سایت Mac Rumors اقدام به بررسی ایرپاد پرو تقلبی 95 دلاری کرده است و خصوصیات این محصول را مورد بررسی قرار داده است. این ایرپاد تقلبی که با مدلTWS i500 شناخته می‌شود، شباهت بی‌نظیری به ایرپاد اورجینال دارد و در نگاه آن تشخیص آن با نسخه اصلی غیرممکن است.

این ایرپاد پرو تقلبی حتی جعبه ایرپاد اصلی را به طور کامل پرینت کرده است و اطلاعات مربوط به نسخه اصلی را به خریدار خود نشان می‌دهد که شامل فناوری اختصاصی شرکت اپل یعنی تراشه H1 می‌شود. در حقیقت تولید کننده این محصول تقلبی بر این ادعا است که ایرپاد تقلبی حتی از این تراشه نیز پشتیبانی می‌کند که این ادعا در وب سایت فروشنده آن نیز نوشته شده است.

وب سایت یاد شده در بررسی‌های خود اعلام کرده که این ایرپاد پرو تقلبی یک هندزفری بلوتوث معمولی است که هیچ یک از قابلیت‌های ویژه ایرپادهای اصلی را ندارد. این محصول تقلبی فاقد قابلیت شفافیت صدا و حذف نویز است و صرفاً یک هندزفری بلوتوثی عادی با کیفیت معمولی به‌حساب میاید.

یکی از راه‌های تشخیص این ایرپادهای تقلبی از نسخه‌های اصلی پوشش فلزی و نقره‌ای زیر هر یک از گوشی‌ها است که به طور کامل بخش پایین را پوشش نداده است.

علاوه بر این، نسخه تقلبی به طرز قابل توجهی سبک‌تر از نسخه اصلی است که این مسئله به دلیل عدم وجود تراشه‌ها و سنسورهای پیچیده ارائه شده در این محصولات است. در کیس این محصولات تقلبی کارکرد کاملاً متفاوتی نسبت به نسخه اصلی دارد.

ایرپاد تقلبی همچنین روند متفاوتی برای اتصال به آیفون و دیگر دستگاه‌ها دارد.

با توجه به این مسائل توصیه می‌شود تا در زمان خرید ایرپاد توجه بیشتری به خرج دهید تا با محصولات تقلبی و غیر اورجینال مواجه نشوید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420