لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 11 در فصل سوم مالی 2019 کاهش یافت

فروش آیفون 11 در فصل سوم مالی 2019 کاهش یافت

با وجود افزایش بی‌سابقه فروش آیفون‌ها در سپتامبر 2019، بررسی‌های اخیر نشان داده که فروش آیفون 11 در فصل سوم مالی امسال نیز کاهش قابل توجهی داشته است.

سه موسسه تحلیلی مالی Gartner، IHS و Canalys اعلام کرده‌اند که میزان فروش آیفون در فصل سوم مالی 2019 نسبت سال‌های گذشته همچنان روند نزولی داشته است و اپل امکان افزایش این روند را برای امسال نیز نداشته است.

موسسه IHS اعلام کرده که درآمد حاصل از فروش آیفون‌ها در بازه زمانی سپتامبر 50 درصد از درآمد کلی اپل و نزدیک به 33.36 میلیارد دلار بوده است و تیم کوک نیز این مسئله را تائید کرده و اعلام کرده که آیفون 11 شروع خوبی برای فروش داشته است.

با این حال فروش کلی در طول سه ماه گذشته همچنان نسبت به سالیان گذشته پایین‌تر بوده است و اپل ممکن است برای بار دیگر تجربه تلخ کاهش سهام را برای سال جاری نیز داشته باشند.

موسسه Gartner نیز تا پیش از این کاهش فروش آیفون‌ها را پیش بینی کرده بود که حالا اعلام کرده که این کاهش بیش از 10 درصد نسبت به سال‌های گذشته است. این موسسه اعلام کرده که میزان فروش آیفون 20.8 میلیون واحد به صورت سالیانه در این بازه کاهش پیدا می‌کند. با این حال عملکرد اپل در فروش این تلفن‌های هوشمند در بازه‌های زمانی دیگر بسیار خوب بوده است.

تحلیلگران مؤسسات یاد شده اعلام کرده‌اند که کاهش میزان فروش در بازه زمانی سال جاری همانند سال‌های گذشته به بازار چین مربوط بوده است و چینی‌ها در این بازه زمانی تمایل کمتری برای خرید تلفن‌های هوشمند جدید، به خصوص آیفون‌ها نشان می‌دهند.

گفتنی است که اپل در ماه‌های ابتدایی هر سال روند صعودی در زمینه فروش آیفون‌ها را احساس می‌کند؛ با این حال در سه ماهه سوم هر سال با مشکلاتی ویژه در زمینه عرضه این محصولات در بازار مواجه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420