لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وب سایت اپل به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز قرمز شد

وب سایت اپل به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز قرمز شد

 شرکت اپل به مناسبت فرا رسیدن اول دسامبر وب سایت رسمی خود را تغییر داده است و بنر قرمز رنگ جدیدی در بخش بالای آن اضافه کرده است.

این بنر قرمز رنگ که به مناسبت روز جهانی مبارزه با بیماری ایدز طراحی شده حاوی یک پیام ویژه و خاص است. در زمینه این تصویر محصولات قرمز رنگ شرکت اپل شامل آیفون 11 قرمز، کاور سیلیکونی قرمز رنگ آیفون 11 پرو با رنگ میدنایت گرین و کاور های قرمز رنگ آیفون و دیگر مدل‌های آیفون دیده می‌شود.

در بالای این تصویر عبارت This color makes a difference (این رنگ متفاوت است) دیده می‌شود. اپل در ادامه از کاربران خود درخواست کرده تا محصولات قرمز رنگ از مجموعه Product (RED) را انتخاب کنند تا جان انسان‌های دیگر را نجات دهند.

اپل در ادامه توضیحات خود اعلام کرده که این کمپانی برای 13 سال از پشتیبانان و حامیان بنیاد RED بوده است و تا به امروز توانسته 220 میلیون دلار برای کمک به مبارزه با بیماری اچ آی وی و ایدز کمک کند. اپل در پایان اعلام کرده که خرید هر یک از محصولات مجموعه RED قدمی برای پایان دادن به بیماری ایدز است.

اپل همچنین برخی از محصولات قرمز رنگ خود نظیر آیفون 11 و آیفون XR را در صفحه اختصاصی Product(RED) نشان داده است و کاربران درخواست کرده تا برای مبارزه با بیماری ایدز این محصولات را خریداری کنند.

اپل تا پیش از این تنها لوازم جانبی از مجموعه RED را با رنگ قرمز تولید می‌کرد؛ اما از سال 2016 این شرکت به صورت رسمی تولید محصولات اصلی خود را رنگ قرمز را آغاز کرد. آیفون 7 و پس از آن آیفون 8 و 8 پلاس و آیفون XR و آیفون 11 با این رنگ تولید و آماده عرضه به بازار شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420