لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر سه مدل آیفون 2020 با نمایشگر OLED تولید و عرضه می‌شوند

هر سه مدل آیفون 2020 با نمایشگر OLED تولید و عرضه می‌شوند

اخبار و شایعات در مورد آیفون‌های سال آینده در حال انتشار است و حالا یکی از گزارش‌های جدید حاکی از آن است که هر سه مدل آیفون 2020 با نمایشگر OLED آماده تولید و عرضه می‌شوند.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از خبرگزاری ET News شرکت اپل تصمیم دارد تا هر سه مدل از آیفون 2020 را با نمایشگر OLED آماده تولید و عرضه به بازار کند. این خبرگزاری اعلام کرده که دو مدل پرچم‌داران این تلفن هوشمند البته نمایشگر باکیفیت‌تری نسبت به مدل میان رده خواهند داشت.

ET News شایعات پیشین منتشر شده توسط دیگر خبرگزاری‌ها را تائید کرده است و اعلام کرده که دو مدل پرچم‌دار آیفون 2020 قرار است با نمایشگر 5.4 و 6.7 اینچ آماده تولید و عرضه به بازار شوند. اپل از همین حالا سفارش تولید انبوه نمایشگرهای OLED با سایز 5.4 و 6.7 اینچ را به کمپانی سامسونگ داده است.

رابط کاربری لمسی قرار است به صورت داخلی به این نمایشگرها متصل شود. سنسور تاچ در یک نوار نازک در بخش بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. در حقیقت تاچ و نمایشگر تولید شده برای آیفون 12 و نسخه مکس آن در یک قطعه یکپارچه قرار می‌گیرد که باعث کاهش ضخامت دستگاه در کنار کاهش تعمیر پذیری آن می‌شود.

ET News اعلام کرده که نسخه میان رده تلفن‌های هوشمند اپل در سال 2020 با همان سایز 6.1 اینچ تولید و آماده عرضه به بازار می‌شوند که وظیفه تأمین قطعه نمایشگر آن به شرکت ال جی و سامسونگ واگذار خواهد شد. این نمایشگر از لحاظ کیفیت تا حدودی ضعیف‌تر از مدل‌های پرچم‌دار خواهد بود که این مسئله به کاهش قیمت نهایی و تمام شده آن مربوط خواهد بود.

اپل احتمالاً در سال 2020 میلادی در کنار این محصولات از یک نسخه آیفون ارزان قیمت‌تر نیز رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373