لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌ها برای اشتراک استادیا پرو رایگان می‌شوند

بازی‌ها برای اشتراک استادیا پرو رایگان می‌شوند

سرویس گوگل استادیا به تازگی آماده عرضه به کاربران شده است و حالا شرکت گوگل به عنوان توسعه دهنده این سرویس برخی از بازی‌های ارائه شده در آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران سرویس استادیا پرو گذاشته است.

گوگل اعلام کرده که از دسامبر 2019 دو عنوان بازی را به مجموعه عناوین رایگان ارائه شده برای کاربران سرویس پرو اضافه می‌کند و کاربرانی که این اشتراک را برای مدت زمان مشخص خریداری کرده باشند می‌توانند به این بازی‌ها نیز دسترسی داشته باشند.

دو بازی Raider: Definitive Edition و Farming Simulator 19 از جمله عناوینی هستند که از ابتدای دسامبر 2019 به صورت رایگان برای کاربران ارائه می‌شوند. البته تا پیش از این نیز برخی از بازی‌های ارائه شده برای استادیا پرو به صورت رایگان به عرضه شده بودند.

استادیا پرو در حقیقت سرویس مشابه با ایکس باکس گلد و پلی استیشن پرو است که برای کاربران سرویس ارائه بازی‌های گوگل ارائه شده است. کاربران با خرید اشتراک این سرویس برای مدت زمان محدود علاوه بر بهره‌مندی از قابلیت‌ها و امکانات ویژه می‌توانند برخی از بازی‌ها را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند.

گوگل استادیا، اولین سرویس عرضه بازی‌های مبتنی بر پردازش ابری در نوع خود است که به تازگی از طرف شرکت گوگل آماده عرضه شده است. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به داشتن سخت افزارهای قدرتمند و تنها با استفاده از یک ارتباط سریع اینترنت به بازی‌های گرافیکی باکیفیت دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که شرکت مایکروسافت نیز تحت پروژه ایکس کلاود تصمیم دارد تا سرویس جدید و مشابه با گوگل استادیا را آماده عرضه کند. مایکروسافت اعلام کرده که این سرویس در سال 2020 میلادی به صورت عمومی آماده عرضه می‌شود با این حال کاربران از همین حالا می‌توانند قابلیت‌های آن را مورد تست و بررسی قرار دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420