لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با نصب یک اپلیکیشن آیفون خودتان را به آیپاد نوستالژیک تبدیل کنید

با نصب یک اپلیکیشن آیفون خودتان را به آیپاد نوستالژیک تبدیل کنید

 آیپاد یکی از نوآورانه‌ترین و البته نوستالژیک‌ترین محصولات شرکت اپل در دهه 2000 بود که ظاهر جذاب آن یادآور فناوری‌های گذشته است.

مهم‌ترین مشخصه آیپادها رابط چرخشی لمسی آن‌ها بود که موسیقی‌ها و موارد دیگر را به عقب یا جلو هدایت می‌کرد. در این میان، یک اپلیکیشن جدید می‌تواند ظاهر آیپد را در آیفون‌های مدرن امروزی شبیه سازی کند.

یک توسعه دهنده سیستم عامل آی او اس به تازگی اپلیکیشنی را برای آیفون‌ها توسعه داده است که ظاهر آیفون‌ها را شبیه به آیپدهای دارای رابط چرخشی لمسی می‌کند. Elvin Hu توسعه دهنده این اپلیکیشن است که در حال حاضر مراحل تست آن را آغاز کرده و قرار است در آینده نزدیک آن را به صورت عمومی آماده عرضه در اپ استور کند.

این اپلیکیشن علاوه بر تغییر ظاهر آیفون به رابط کاربری آیپاد های کلاسیک، امکان فیدبک های هپتیک را نیز به کاربران می‌دهد. بر این اساس در زمان تغییر موارد مختلف با استفاده از رابط چرخشی گوشی به صورت مقطعی لرزش‌هایی کوچک از خود بروز می‌دهد که تجربه کاربری از این اپلیکیشن را افزایش می‌دهد. 

این اپلیکیشن با استفاده از زبان برنامه نویسی سوئیفت توسعه داده شده است و همان‌طور که گفته شد قرار است در آینده نزدیک به صورت عمومی آماده عرضه در اپ استور شود. همچنین توسعه دهنده این اپلیکیشن اعلام کرده که مهم‌ترین چالش برای ساخت این نرم افزار، طراحی و ساخت ظاهر رابط کاربری ویژه آن است که تا حدودی باعث دشوار شدن توسعه آن شده است.

این اپلیکیشن هنوز دارای باگ‌های شناخته شده است و قرار است در آینده نزدیک برای شناسایی باگ‌ها و رفع آن‌ها برای توسعه دهندگان دیگر نیز آماده عرضه شود.

البته توسعه دهنده آن اعلام کرده که شرکت اپل احتمالاً از روند عرضه این اپلیکیشن در اپ استور جلوگیری می‌کند چرا که برخی از قابلیت‌های آن خلاف دستورالعمل‌های اپ استور است. با این حال تصاویر این اپلیکیشن از همین حالا توسعه دهنده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420