لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بخش پشتیبانی اپ استور برای 4 روز تعطیل است

بخش پشتیبانی اپ استور برای 4 روز تعطیل است

 شرکت اپل به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات پایانی سال 2019 اعلام کرده که بخش پشتیبانی فنی اپ استور برای 4 روز تعطیل است و پاسخگوی سؤالات و درخواست‌های کاربران نیست.

اپل اعلام کرده که بخش Contact در اپ استور که به صورت تلفنی و چت به کاربران خدمات و راهنمایی‌های لازم را می‌دهد به مدت 4 روز و از تاریخ 23 تا 27 دسامبر 2019 (دوم تا ششم دی ماه 1398) قادر به پاسخگویی به کاربران نیست.

این شرکت از کاربران درخواست کرده که از همین حالا برای تعطیلی موقت این بخش آماده باشند و در صورت وجود سؤالی در این بازه، تا زمان باز شدن مجدد آن منتظر باقی بمانند. گفتنی است که شرکت اپل اعلام کرده که زمان آغاز و پایان این تعطیلی از ساعت 12 بامداد روزهای یاد شده به‌وقت غرب آمریکا است.

بخش پشتیبانی فنی اپل علاوه بر ارائه خدمات به کاربران در سراسر جهان، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای توسعه دهندگان و عرضه کنندگان اپلیکیشن‌ها است که بالانس حساب آن‌ها برای فروش اپلیکیشن‌ها و ارائه خدمات مبتنی بر خرید درون برنامه‌ای را مدیریت می‌کند.

بر این اساس توسعه دهندگان در این مدت زمان امکان دریافت وجه از طریق فروش اپلیکیشن‌ها در اپ استور را ندارند و پس از پایان این تعطیلی می‌توانند اقدام به تسویه حساب با شرکت اپل بابت فروش اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های دیجیتالی ارائه شده توسط خود کنند.

شرکت اپل اعلام کرده که این محدودیت به دلیل تعطیلی‌های پایان سال 2019 و کریسمس 2020 اعمال شده است و پس از پایان یافتن آن در اولین روز کاری، کاربران و توسعه دهندگان می‌توانند دوباره به این بخش دسترسی داشته باشند و در اولین روز کاری درخواست‌های خود را به بخش پشتیبانی ارائه دهند. این تعطیلی همچنین به صورت جهانی بوده و محدود به برخی از مناطق یا کشورها نمی‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420