لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد احتمالاً در سال 2020 در بسته‌بندی برخی از مدل‌های آیفون عرضه شود

ایرپاد احتمالاً در سال 2020 در بسته‌بندی برخی از مدل‌های آیفون عرضه شود

 گزارش‌های منتشر شده از طرف تأمین کنندگان اپل حاکی از آن است که این شرکت تصمیم دارد تا ایرپاد را در بسته‌بندی برخی از مدل‌های آیفون در سال 2020 آماده عرضه کند.

خبرگزاری دیجی تایمز به تازگی با استناد به افزایش حجم تولید ایرپاد اعلام کرده که احتمالاً شرکت اپل این محصولات را به طور کامل جایگزین هندزفری های سیم دار در بسته‌بندی آیفون‌ها می‌کند.

این گزارش اعلام کرده که بسیاری از تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند نظیر اپل، سامسونگ و شیائومی به دنبال راهکارهایی برای باندل کردن نسل جدید هندزفری های کاملاً بی‌سیم خود در بسته‌بندی محصولات سال آینده هستند.

این خبرگزاری اعلام کرده از آنجایی که ایرپاد از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران سراسر جهان همراه شده، احتمال آن می‌رود که شرکت اپل این محصول را به طور پیش‌فرض در بسته‌بندی تلفن‌های هوشمند خود آماده عرضه کند. علاوه بر این، برخی از شرکت‌ها، نظیر سامسونگ از همین حالا فرایند عرضه هندزفری های کاملاً بی‌سیم خود را در بعضی از گوشی‌های خود آغاز کرده‌اند.

در این میان، پیش بینی می‌شود که در صورت صحت داشتن این ادعای دیجی تایمز، قیمت گوشی‌های جدید آیفون در سال 2020 میلادی حداقل 150 دلار نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.

گفتنی است که شرکت اپل تا به امروز تنها هندزفری های سیمی خود با درگاه لایتنینگ یا جک 3.5 میلی متری را در بسته‌بندی آیفون‌ها آماده عرضه کرده است و کاربران باید ایرپادهای بی‌سیم را به طور جداگانه خریداری کنند.

با این حال احتمال آن می‌رود که اپل تولید این محصولات را در سال 2020 افزایش دهد و آن‌ها را در بسته‌بندی آیفون‌ها آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420