لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو رسماً از شرکت اپل جدا شد

جانی آیو رسماً از شرکت اپل جدا شد

 جانی آیو مدیر سرشناس تیم طراحی صنعتی اپل به صورت رسمی از این شرکت جدا شد و از این پس در این کمپانی سمتی ندارد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در خبرگزاری‌های مختلف، در صفحه رسمی Leadership وب سایت اپل که مدیر بخش‌های مختلف را معرفی می‌کند، دیگر نامی از جانی آیو به چشم نمی‌خورد و او به طور کامل از شرکت اپل جدا شده است.

آیو از سال 1992 به استخدام شرکت اپل درآمده بود و در سال 1996 به عنوان مدیر تیم طراحی صنعتی برگزیده شد. آیمک G3 اولین محصولی است که تحت نظارت کامل او طراحی و آماده تولید به بازار جهانی شد.

بر اساس اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، جانی آیو پس از استیو جابز محبوب‌ترین شخصیت شرکت اپل به حساب میاید؛ تا جایی که افراد بر این باور بودند که او پس از مرگ جابز می‌تواند چهره انسانی و محبوب شرکت اپل به حساب بیاید. با این حال او از چند ماه پیش تصمیم به جدایی از شرکت اپل گرفته بود.

گزارش‌های مختلف منتشر شده در ماه ژوئن سال جاری میلادی حاکی از آن بود که آیو تصمیم دارد تا پیش از آغاز سال 2020 از شرکت اپل جدا شود و حالا او به طور کامل از اپل جدا شده است.

معلوم نیست که اتفاقات روزهای پایانی حضور آیو در اپل چطور گذشته است با این حال، او در ژوئن سال جاری میلادی در توضیح اینکه قصد جدا شدن از اپل را دارد؛ ادعاهای عجیبی را در مورد محصولات اخیر این شرکت کرده بود. او اعلام کرده بود که برای مدت زمانی طولانی وقت خود را صرف طراحی و معماری اپل پارک کرده است و دیگر زمان کافی برای مدیریت طراحی محصولات را نداشته است.

از طرف دیگر برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که اختلاف نظر میان آیو و جف ویلیامز در مورد طراحی برخی از محصولات نظیر اپل واچ باعث شده تا آیو تصمیم به جدایی از اپل بگیرد.

بخش خبری وب سایت شرکت اپل نیز ضمن تائید جدایی آیو از این کمپانی اعلام کرده، اپل تصمیم دارد تا همچنان از استعدادها و دستاوردهای آیو برای ساخت محصولات بهتر استفاده کند.

گفتنی است که جف ویلیامز در حال حاضر جانشین آیو در بخش طراحی اپل شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420