لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 پرو با سایز 5.4 و 6.7 اینچ تولید و آماده عرضه می‌شوند

آیفون 12 پرو با سایز 5.4 و 6.7 اینچ تولید و آماده عرضه می‌شوند

 پس از انتشار شایعات مختلف خبرگزاری بلومبرگ در مورد مشخصات سخت افزاری آیفون 12 پرو حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سری جدید از تلفن‌های هوشمند قرار است با سایز 5.4 و 6.7 اینچ آماده تولید و عرضه به بازار شوند.

خبرگزاری ET News به تازگی اعلام کرده که آیفون‌های 2020 قرار است در دو سایز 5.4 و 6.7 آماده عرضه به بازار شوند. این مسئله به معنای آن است که یکی از نسخه‌های این تلفن هوشمند تا حدودی نسبت به گذشته کوچک‌تر می‌شوند و در عین حال قرار است یکی دیگر از این محصولات با سایز بزرگ‌تر 6.7 اینچ آماده تولید شوند.

اپل در سال جاری میلادی در تلاش است تا بزرگ‌ترین تلفن هوشمند خود را با 0.2 اینچ سایز بزرگ‌تر آماده عرضه به بازار کند. این شرکت از همین حالا سفارش تولید انبوه نمایشگرهای او ال ای دی با فناوری جدید Y-OCTA را به کمپانی سامسونگ داده است و قرار است به زودی این قطعات را برای تولید انبوه در سایز آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به کار گیرد .

اپل در سال آینده میلادی تصمیم دارد تا دست کم سه تلفن هوشمند را آماده رونمایی و عرضه در بازار جهانی کند که شامل نسخه دوم آیفون اس ای با نمایشگر 4.7 اینچ و سایز آیفون 12 و نسخه مکس آن می‌شود.

آیفون 12 پرو و نسخه مکس آن قرار است با نمایشگرهای او ال ای دی تولید شده و در مارس سال 2020 میلادی آماده رونمایی و عرضه به بازار جهانی شوند.

همچنین آیفون 12 پرو و نسخه مکس آن نیز قرار است در سپتامبر سال 2020 میلادی همراه با نمایشگر او ال ای دی و قدرت سخت افزاری بیشتر آماده عرضه به بازار شوند.

گزارش‌های بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت اپل در سال 2020 میلادی، دست کم یکی از پرچم‌داران تلفن‌های هوشمند خود را با 6 گیگابایت رم آماده عرضه به بازار کند که از لحاظ کاربری و مالتی تسکینگ قدرت بیشتری نسبت به دستگاه‌های پیشین خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420