لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست بسیار زیاد ایرپاد پرو توسط کاربران، اپل را به دردسر انداخته است

درخواست بسیار زیاد ایرپاد پرو توسط کاربران، اپل را به دردسر انداخته است

اپل به تازگی از ایرپاد پرو به عنوان نسل جدید هندزفری های بی‌سیم خود رونمایی کرده است و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل توانایی پاسخگویی به حجم زیاد درخواست‌های این محصول را ندارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری Nikkei Asian Review شرکت اپل با حجم زیادی از تقاضا و درخواست برای خرید این محصول مواجه شده است و ممکن است در آینده پاسخگوی این حجم زیاد از خریدها نباشد. این گزارش اعلام کرده که شرکت اپل برای پاسخ به حجم زیاد درخواست‌ها و خریدها، تصمیم به ثبت سفارش تولید انبوه این محصول با تیراژ بیشتر کرده است.

اپل از همین حالا به کمپانی Luxshare Precision سفارش تولید بیشتری از این محصولات را داده است و این شرکت قرار است دو میلیون ایرپاد پرو را به صورت ماهانه تولید کند.

در ادامه این گزارش آمده است که Luxshare Precision برای پاسخگویی به این سفارش تصمیم گرفته تا سطح فعالیت کارخانه‌های خود در کشور ویتنام را افزایش دهد تا بتواند حجم بیشتری از این محصول را برای عرضه در بازار جهانی آماده عرضه کند. 

 ایرپاد پرو از همین حالا در برخی از کشورها با تأخیر به دست کاربران می‌رسد. برای مثال کاربران آمریکایی که از همین حالا سفارش خرید ایرپاد پرو را در وب سایت رسمی شرکت اپل به ثبت برسانند؛ در تاریخ 31 دسامبر این محصول را دریافت خواهند کرد. این مسئله به معنای آن است که اپل بیش از یک ماه برای تحویل محصول خریداری شده در وب سایت رسمی خود زمان نیاز دارد.

البته فروشگاه‌های دیگر نظیر آمازون و برخی از اپراتورهای موبایل در آمریکا این محصول را از همین حالا موجود دارند و آن را با تخفیف‌های ویژه‌ای آماده عرضه کرده‌اند.

ایرپاد پرو به دلیل تغییرات ویژه‌ای که در طراحی خود پیدا کرده، حجم تقاضای بیشتری از کاربران را با خود همراه کرده است و اپل به‌احتمال زیاد به‌زودی می‌تواند برای بار دیگر پاسخگوی این حجم زیاد از سفارش‌ها باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420