لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای خرید محصولات نایکی تخفیف می‌دهد

اپل برای خرید محصولات نایکی تخفیف می‌دهد

شرکت اپل به تازگی طی همکاری با نایکی تصمیم به ارائه تخفیف‌های ویژه برای خرید محصولات ورزشی این برند ویژه کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت Techcrunch شرکت اپل به ازای خریدهای انجام شده از طریق سرویس پرداخت Apple Pay 3 درصد تخفیف ویژه برای محصولات نایکی می‌دهد. کاربرانی از طریق سرویس پرداخت اختصاصی شرکت اپل برای خرید محصولات نایکی از وب سایت رسمی Nike.com اقدام می‌کنند می‌توانند از این تخفیف 3 درصدی استفاده کنند.

این تخفیف ویژه از طرف شرکت اپل و تنها برای کاربران آمریکایی سرویس Apple Pay ارائه شده است و محدود به برخی از محصولات نایکی است. البته نایکی تنها شریک تجاری اپل برای این تخفیف‌های ویژه نیست؛ بلکه کاربران می‌توانند از طریق این سرویس پرداخت، تخفیف‌های ویژه 3 درصدی را برای اپلیکیشن تاکسی یاب و سفارش غذای اینترنتی اوبر نیز استفاده کنند.

برای بهره‌مندی از این تخفیف‌های ویژه کاربران می‌توانند از پرداخت الکترونیکی Apple Pay در تلفن‌های هوشمند آیفون خود و همچنین کارت‌های اعتباری اپل استفاده کنند و پرداخت‌های خود را از طریق سرویس‌های مالی کمپانی اپل انجام دهند.

اپل در تلاش است تا با ارائه این تخفیف‌های ویژه به کاربران با همکاری شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف، تمایل کاربران برای استفاده از سرویس‌های پرداخت خود را افزایش دهد.

اپل در طول سال‌های گذشته با معرفی سرویس پرداخت Apple Pay و امسال با عرضه کارت‌های اعتباری خود طی همکاری با موسسه مالی گلدمن ساکس در تلاش بوده تا جایگاه ویژه‌ای در میان سرویس‌های پرداخت الکترونیکی به دست بیاورد و به کاربران تجربه‌ای یکپارچه برای استفاده از دستگاه‌های هوشمند و پرداخت‌های مالی سریع را ارائه دهد.

گفتنی است که کارت اعتباری اپل و سرویس پرداخت دیجیتالی این شرکت در ابتدا برای کاربران آمریکایی آماده عرضه شده بود و حالا به‌صورت تدریجی برای کشورهای اروپایی و شرق آسیا نیز آماده عرضه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420