لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون 12 در سال 2020 از مرز 100 میلیون خواهد گذشت

فروش آیفون 12 در سال 2020 از مرز 100 میلیون خواهد گذشت

 پیش بینی‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در سال 2020 می‌تواند بیش از 100 میلیون واحد تلفن هوشمند آیفون 12 به فروش برساند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری دیجی تایمز، شرکت اپل در سال 2020 تصمیم دارد تا پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند خود را با عنوان آیفون 12 آماده معرفی و عرضه به بازار کند و می‌تواند بیش از 100 میلیون از این دستگاه را در سراسر جهان به فروش برساند.

دیجی تایمز با بررسی فعالیت شرکت اپل در سال 2019 توانسته چشم اندازی از میزان فروش تلفن‌های هوشمند این کمپانی در سال 2020 به دست آورد. این خبرگزاری اعلام کرده که اپل در سال 2019 نزدیک به 80 میلیون آیفون 11 و آیفون 11 پرو را در بازار جهانی به فروش برساند. در این میان، این شرکت می‌تواند در یک ماه پایانی امسال این میزان را به 100 میلیون واحد برساند.

در این میان، دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل با تعبیه قابلیت ارتباط 5G در آیفون‌های 12 می‌تواند در سال 2020 بیش از 100 میلیون واحد تلفن هوشمند را آماده عرضه به بازار کند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل در تلاش است تا سیستم ارتباط نسل پنجم یا همان 5G را آماده عرضه به کاربران خود کند که این مسئله باعث افزایش فروش این محصولات در بازار جهانی می‌شود.

میزان رشد فروش آیفون‌ها در طول سالیان گذشته نزدیک 5 درصد بوده است و در صورت ادامه داشتن این مسئله می‌توان پیش بینی کرد که این میزان از 100 میلیون واحد عبور کند. این در حالی است که اپل در پاییز هر سال آماده معرفی و عرضه آیفون‌های جدید می‌شود که این مسئله نشان می‌دهد که اپل کمتر از شش ماه برای فروش بیش از صد میلیون آیفون در بازار جهانی فرصت داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373