لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آیفون‌های تولید شده در هند را به کشورهای دیگر صادر می‌کند

اپل آیفون‌های تولید شده در هند را به کشورهای دیگر صادر می‌کند

 دولت هند به تازگی طی گزارشی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا تعدادی از آیفون‌های تولید شده در هند را به کشورهای دیگر صادر کند.

تا پیش از این یکی از گزارش‌های ضد و نقیض اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا تعدادی از مدل‌های آیفون 6 و آیفون 7 را که در هند تولید شده‌اند به اروپا صادر کند و آن‌ها را در بازار کشورهای دیگر به فروش برساند. با این حال گزارش یاد شده توسط هیچ مقام رسمی در کشور هند یا شرکت اپل تائید نشده بود. اما حالا منابع رسمی این خبر را تائید کرده‌اند.

شرکت اپل در اولین فاز تولید محصولات خود در هند، سفارش تولید و عرضه آیفون SE را به کارخانه‌های این کشور داده بود، اما طی چند سال گذشته همکاری خود با شرکت‌ها و کارخانه‌های هندی را افزایش داد. بر اساس گزارش اخیر منتشر شده از طرف منابع رسمی در دولت هند، شرکت اپل در حال حاضر پنج مدل از تلفن‌های هوشمند آیفون را در این کشور به‌صورت انبوه تولید می‌کند.

آیفون SE، آیفون 6 اس، آیفون 7، آیفون X و آیفون XR از جمله محصولاتی هستند که شرکت اپل سفارش تولید آن‌ها را به کارخانه‌های هندی داده است. علاوه بر این، گزارش‌های تائید نشده اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا فرایند تولید انبوه آیفون 11 را در کارخانه‌های هندی واگذار کند.

بر این اساس می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل در حال کاهش سطح همکاری خود با کارخانه‌های چینی است و از این پس تلاش دارد تا سطح فعالیت خود در هند را افزایش دهد و فرایند تولید انبوه تلفن‌های هوشمند خود را به کارخانه‌های این کشور منتقل کند.

گفتنی است که شرکت اپل چندین سال است که برای افزایش و بهبود سطح همکاری خود با کارخانه‌های هندی، در حال مذاکره و رایزنی با دولت این کشور است و در صورت توافق آیفون‌های بیشتری در این کشور برای تولید انبوه آماده خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420