لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رابط کاربری کامپیوترهای مک احتمالاً شبیه به آیپدها می‌شود

رابط کاربری کامپیوترهای مک احتمالاً شبیه به آیپدها می‌شود

 یک سال و نیم پیش بود که کریگ فدریگی مدیر بخش توسعه نرم افزاری شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2018 اعلام کرد که این کمپانی به هیچ وجه تمایلی برای ادغام مک با آیپد و دیگر دستگاه‌های همراه ندارد و حالا برخی از تحلیلگران اعلام کرده‌اند که شرکت اپل احتمالاً در توسعه آپدیت‌های بعدی رابط کاربری کامپیوترهای مک را شبیه به آیپد او اس طراحی می‌کند.

اپل در سال 2019 با توسعه و عرضه آیپد او اس اقدام به جدا سازی رابط کاربری و سیستم عامل آیپدها از تلفن‌های هوشمند آیفون و سیستم عامل آی او اس کرد. آیپد او اس یک قدم رو به جلو از طرف اپل برای شبیه‌تر کردن آیپدها به دستگاه‌های مک او اس به‌حساب میامد و حال ممکن است این کمپانی در توسعه نسخه بعدی مک او اس در سال 2020 اقدام به شبیه‌تر کردن این سیستم عامل به آیپد او اس کند.

این مسئله توسط برخی از وب سایت‌های فعال در زمینه انتشار شایعات محصولات اپل نیز تائید شده است حتی Kamer Avdan طراح تصاویر مفهومی، عکسی از رابط کاربری احتمالی نسخه بعدی سیستم عامل مک او اس را منتشر کرده است.

در صورت حقیقت داشتن این مسئله می‌توان مطمئن بود که اپل با تغییر ظاهر مک او اس علاوه بر بهینه سازی روند کاربری از کامپیوترهای مک، امکاناتی ویژه را برای سازگاری هر چه‌بهتر این کامپیوترها با سیستم عامل آیپدها آماده عرضه کند.

این در حالی است که شرکت اپل بارها تأکید کرده که تمایلی به عرضه کامپیوترهای مک با نمایشگرهای لمسی را ندارد. با این وجود اپل در تلاش است تا رابط کاربری یکپارچه ارائه شده در دستگاه‌های خود را حفظ کند و تجربه یکسانی را به کاربران خود ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420