لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک برای بیزینس به زودی برای محیط‌های تجاری عرضه می‌شود

اپل موزیک برای بیزینس به زودی برای محیط‌های تجاری عرضه می‌شود

 شرکت اپل در تلاش است تا نسخه‌ای ویژه از سرویس پخش محتوای صوتی خود را با عنوان اپل موزیک برای بیزینس آماده عرضه کند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری وال استریت ژورنال، شرکت اپل در حال تست یک نسخه جدید از اپل موزیک است که از آن طریق کسب و کارها و فروشگاه‌های مختلف، می‌توانند از این سرویس برای پخش موسیقی‌های مختلف در محیط‌های کاری استفاده کنند.

اپل در حال حاضر با برخی از شرکت‌ها نظیر PlayNetwork Inc همکاری کرده است تا امکان استفاده از موسیقی‌ها در محیط‌های تجاری را به کاربران ارائه دهد. مهم‌ترین چالش شرکت اپل در توسعه و عرضه این سرویس، دریافت حق نشر موسیقی‌ها برای محیط‌های تجاری است؛ چرا که بسیاری از ناشران و صاحبان امتیاز پخش موسیقی‌ها اجازه پخش عمومی موسیقی‌ها را به سرویس پخش اپل موزیک نداده است.

اپل در تلاش است تا چند صد پلی لیست مختلف را با همکاری ناشران موسیقی‌ها به مشتریان تجاری خود ارائه دهد که از آن طریق می‌توان تعداد زیادی از آهنگ‌ها را در محیط‌های تجاری و کاری نظیر فروشگاه‌های لباس، خانه‌های مد و باشگاه‌های ورزشی پخش کرد.

وال استریت ژورنال اعلام کرده که شرکت اپل برای ارائه این خدمات به کاربران قرار دادهایی ویژه به ثبت می‌رساند که در آن‌ها رضایت ناشران و صاحب امتیاز این موسیقی‌ها را به مشتریان خود یادآور می‌شود.

این سرویس برای مشتریان تجاری بین 25 تا 35 دلار به صورت ماهانه هزینه خواهد داشت و قرار است در 10 هزار فروشگاه و شرکت در سراسر آمریکا و برخی از کشورهای جهان آماده عرضه شود. گفتنی است که روند توسعه و مراحل قانونی عرضه این خدمات ویژه در طول شش ماه آینده به اتمام می‌رسد و به زودی آماده عرضه به صورت نهایی خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420